Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását Szautner Péter. A 30 évnyi tapasztalattal rendelkező vezető stratégiai és operatív szinten is szerepet kap a hazai piacon meghatározó szerepet betöltő élelmiszergazdasági vállalatcsoportnál.
A Bonafarm Csoport az elmúlt másfél évtizedben Magyarország meghatározó élelmiszergazdasági vállalatcsoportjává vált. A dinamikus növekedés, valamint a jelentős fejlesztések és beruházások megvalósítása mellett, az utóbbi időszak egyik kiemelt feladata a működési modell modernizálása volt, többek között optimalizálva a piaci előrejelzési, tervezési, termelési, valamint értékesítésszervezési folyamataikat. A vertikálisan integrált működési modellnek és a jól szervezett gazdálkodásnak köszönhetően a Bonafarm a 2020-as éveket jellemző hektikus gazdasági környezetben is stabil és eredményes tudott maradni, biztosítva ezzel a folyamatos fejlődéshez szükséges forrásokat.
A Bonafarm célkitűzése a következő évekre, hogy a hazai piacon betöltött meghatározó szerepét megtartva folytassa beruházási tevékenységét az agrár- és élelmiszer-feldolgozó ágazatban egyaránt, valamint jelentősen erősítse jelenlétét a környező országokban. A nemzetközi terjeszkedés jegyében tovább fejlesztik külföldi partnervállalataikat és bővítik a régiós piacaikat is.
A fejlesztési és növekedési célok megvalósítása érdekében 2025 májusától Szautner Péter csatlakozott a Bonafarmhoz vezérigazgató-helyettes és csoport stratégiai igazgató pozícióban. A szakember új pozíciója ötvözi a stratégiai vezetést az operatív irányítási feladatokkal, így ő felel majd a cégcsoport bel- és külföldi stratégiai kezdeményezéseinek kidolgozásáért és végrehajtásáért, valamint az egyes ágazatok és szakterületek aktivitásainak, projektjeinek összehangolásáért.
Szautner Péter 30 évnyi széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik az élelmiszeriparban, amelyet felsővezetőként, valamint kereskedelem és marketing területeken szerzett tej-, édesség-, illetve baromfiiparban működő vállalatoknál. Az elmúlt 15 évben vezérigazgatóként dolgozott a Royal FrieslandCampina-nál, Európa egyik legnagyobb tejipari vállalatcsoportjánál és felelt a magyar, a román, a belga és francia régiós piacokért, továbbá sikeresen irányította a hozzá tartozó vállalatok fejlesztéseit, átszervezéseit és nemzetközi terjeszkedését.
„Nagy örömömre szolgál, hogy csatlakozhatok a Bonafarm Csoporthoz. Nemzetközi szinten is kiemelkedő és elismerésre méltó az a töretlen fejlődés, ami a cégcsoportot jellemezi már több mint 10 éve, és mindez nem valósulhatott volna meg egy elkötelezett, magas szintű szaktudással rendelkező csapat munkája nélkül. Megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok hozzájuk és most már én is aktívan részt vehetek a cégcsoport jövőjének alakításában és a növekedési tervek megvalósításában. Hiszem, hogy számos lehetőség áll még a Bonafarm előtt, mivel egy jól szervezett, számos ágazatban versenyképesen teljesítő vállalatcsoportról van szó, amely nemzetközileg is ismert élelmiszeripari márkák gondos birtokosa. Továbbá amellett, hogy a hazai piacon vezető pozíciókkal bír, és az utóbbi években jelentős növekedést realizált a régiós piacokon is. Ezek összessége stabil alapot biztosít a további fejlődéshez, szintlépéshez, és bízom benne, hogy tudásommal, tapasztalataimmal hozzájárulhatok a Bonafarm Csoport sikereihez ezen az úton”
– mondta Szautner Péter.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét meghirdeti a nagyvállalati-startup programját a NAK
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) hetedik alkalommal hirdeti meg a…
Tovább olvasom >NAK TechLab – valós problémákra valós megoldások
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) immár hetedik alkalommal indítja el…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >