Csapdába ejtett színek
A Spotless színfogó kendő segítségével elkerülhetők a mosási balesetek, azaz, hogy a mosás során a különböző színű ruhák összefogják egymást. A Spotless színfogó kendő Grey néven már 2005 óta jelen van a magyar piacon, most a cégnévváltással összefüggő márkanévváltást komoly, összehangolt marketingkampánnyal vezette be az év elején.A Spotless az innovációk iránt nyitott 18–51 év közötti nőket szólította meg az igazi úttörő találmánynak számító termékkel, amellyel új kategóriát épít. Megújult a csomagolás, displayeket helyeznek ki a kampány alatt, és női magazinokon keresztül termékmintát juttatnak el a fogyasztókhoz.
– A Spotless színfogó kendő főként a modern csatornákban kapható: de jelen vagyunk a vidéki üzletláncokban, a vegyiáru-üzletekben is, sőt a kendő még az Electro Worldben is megvásárolható – tájékoztat Tremmel Nóra, a Spotless marketingvezetője.
A cég a termék támogatására színvonalas weboldalt működtet, amelynek nagy szerepe volt az egy hónapon át hét tévécsatornán futó kampányban. A tv-spot sugárzása alatt ingyenes mintát lehetett kérni e-mailen. Több mint 40 ezer mintakérés érkezett. Remélik, hogy hamarosan Magyarország is hozzájárul ahhoz az óriási nemzetközi sikerhez, amit a színfogó kendő elért: egy év alatt annyi kendőt adtak el, hogy az ötször körbeérné a földet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >