Csapdába ejtett színek
A Spotless színfogó kendő segítségével elkerülhetők a mosási balesetek, azaz, hogy a mosás során a különböző színű ruhák összefogják egymást. A Spotless színfogó kendő Grey néven már 2005 óta jelen van a magyar piacon, most a cégnévváltással összefüggő márkanévváltást komoly, összehangolt marketingkampánnyal vezette be az év elején.A Spotless az innovációk iránt nyitott 18–51 év közötti nőket szólította meg az igazi úttörő találmánynak számító termékkel, amellyel új kategóriát épít. Megújult a csomagolás, displayeket helyeznek ki a kampány alatt, és női magazinokon keresztül termékmintát juttatnak el a fogyasztókhoz.
– A Spotless színfogó kendő főként a modern csatornákban kapható: de jelen vagyunk a vidéki üzletláncokban, a vegyiáru-üzletekben is, sőt a kendő még az Electro Worldben is megvásárolható – tájékoztat Tremmel Nóra, a Spotless marketingvezetője.
A cég a termék támogatására színvonalas weboldalt működtet, amelynek nagy szerepe volt az egy hónapon át hét tévécsatornán futó kampányban. A tv-spot sugárzása alatt ingyenes mintát lehetett kérni e-mailen. Több mint 40 ezer mintakérés érkezett. Remélik, hogy hamarosan Magyarország is hozzájárul ahhoz az óriási nemzetközi sikerhez, amit a színfogó kendő elért: egy év alatt annyi kendőt adtak el, hogy az ötször körbeérné a földet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >