Csányi Sándor szerint a túlélésért küzd a húsipar
A magyar élelmiszeripar válságban van, a húsiparban több történelmi szereplő a túlélésért küzd vagy már el is veszítette a harcot – mondta Csányi Sándor, a Pick Szeged Zrt. tulajdonosa csütörtökön Szegeden.
Csányi – aki az OTP elnök-vezérigazgatója is egyben – tovább terjeszkedne az élelmiszeriparban: új céget vásárolna a tejiparban és a Herz szalámigyárat is szeretné megszerezni.
Csányi reményei szerint az üzletpolitika, amelyet a Pick az utóbbi időben folytat – próbálják a hungarikum jelleget megőrizni, a hagyományos termékeket továbbvinni, ugyanakkor a fogyasztói igények szerint a termékeket fejleszteni, közben technológiát váltani – eredményhez vezet. Úgy tűnik, hogy a piac ezt visszaigazolja, hisz miközben a termelés és a fogyasztás is általánosan esik vissza, a Pick megrendelése nemcsak Magyarországon, hanem külföldön is egységesen csaknem 10 százalékkal növekszik – írja az Origo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >