Csányi borok a Tescoban
A Tesco augusztus 31-én sajtóbeszélgetést szervezett a Brit Nagykövetség dísztermében a magyar bor exportlehetőségeiről, a Tesco által bonyolított borexport jelenlegi helyzetéről és a jövőbeli tervekről. David Wood kereskedelmi igazgató, elmondta, hogy a cég komoly exportlehetőséget lát a magyar borászatokban. Duncan MacDonald, a Tesco nemzetközi borbeszerzője kiemelte az általa meglátott 10 borászat meglepő tőkeerősségét, és ausztrál lévén örömmel hasonlította össze boraik stílusát és minőségét az újvilági borokéval.
Csányi Attila, a Csányi Pincészetet is tulajdonló Bonafarm Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy cég export árbevételének 17 százaléka származik borokból. A cég a rendezvényen hivatalosan is bemutatta új borcsaládjának a Tesco áruházakban is árusított első két fajtáját. A két minőségi vörösbor cuvée érdekessége a csavarzár, amelynek célja Mészáros Norbert kereskedelmi és marketingigazgató szerint nem titkoltan valamiféle attitűdváltás megindítása a hazai borász szakmának ezzel az alternatív kiszerelési formával fennálló kapcsolatában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >