Csányi borok a Tescoban
A Tesco augusztus 31-én sajtóbeszélgetést szervezett a Brit Nagykövetség dísztermében a magyar bor exportlehetőségeiről, a Tesco által bonyolított borexport jelenlegi helyzetéről és a jövőbeli tervekről. David Wood kereskedelmi igazgató, elmondta, hogy a cég komoly exportlehetőséget lát a magyar borászatokban. Duncan MacDonald, a Tesco nemzetközi borbeszerzője kiemelte az általa meglátott 10 borászat meglepő tőkeerősségét, és ausztrál lévén örömmel hasonlította össze boraik stílusát és minőségét az újvilági borokéval.
Csányi Attila, a Csányi Pincészetet is tulajdonló Bonafarm Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy cég export árbevételének 17 százaléka származik borokból. A cég a rendezvényen hivatalosan is bemutatta új borcsaládjának a Tesco áruházakban is árusított első két fajtáját. A két minőségi vörösbor cuvée érdekessége a csavarzár, amelynek célja Mészáros Norbert kereskedelmi és marketingigazgató szerint nem titkoltan valamiféle attitűdváltás megindítása a hazai borász szakmának ezzel az alternatív kiszerelési formával fennálló kapcsolatában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: február 28-ig marad, és további termékkörökkel bővül az árréscsökkentés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a víziszárnyas-szezon: ilyenkor fogy kacsából és libából az éves mennyiség nagy része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
 
					 
					 
					
