Csányi borok a Tescoban
A Tesco augusztus 31-én sajtóbeszélgetést szervezett a Brit Nagykövetség dísztermében a magyar bor exportlehetőségeiről, a Tesco által bonyolított borexport jelenlegi helyzetéről és a jövőbeli tervekről. David Wood kereskedelmi igazgató, elmondta, hogy a cég komoly exportlehetőséget lát a magyar borászatokban. Duncan MacDonald, a Tesco nemzetközi borbeszerzője kiemelte az általa meglátott 10 borászat meglepő tőkeerősségét, és ausztrál lévén örömmel hasonlította össze boraik stílusát és minőségét az újvilági borokéval.
Csányi Attila, a Csányi Pincészetet is tulajdonló Bonafarm Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy cég export árbevételének 17 százaléka származik borokból. A cég a rendezvényen hivatalosan is bemutatta új borcsaládjának a Tesco áruházakban is árusított első két fajtáját. A két minőségi vörösbor cuvée érdekessége a csavarzár, amelynek célja Mészáros Norbert kereskedelmi és marketingigazgató szerint nem titkoltan valamiféle attitűdváltás megindítása a hazai borász szakmának ezzel az alternatív kiszerelési formával fennálló kapcsolatában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >