Csalók élnek vissza az ALDI nevével
Jogtalanul és megtévesztő módon használják ismeretlen csalók online nyereményjátékukhoz az ALDI logóját. A 7000 forintos ALDI ajándékkártyát ígérő hirdetéshez és a regisztrációhoz kötött aktivitáshoz az ALDI Magyarországnak nincs köze, ezért a vállalat arra kéri a felhasználókat, hogy ne kattintsanak a vélhetően adathalász reklámra.
A közösségi médiában terjed annak a nyereményjátéknak a hirdetése, amely megadott hónapban született nőket keres, és regisztrációra, illetve egy kérdőív kitöltésére buzdítja őket. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. nem hirdetett regisztrációhoz és kérdőív kitöltéséhez kapcsolt nyereményjátékot, nem ajánlott fel nyereményként 7000 forintos ALDI ajándékkártyát, az online hirdetésben jogtalanul és megtévesztően használják fel ismeretlenek az ALDI logóját. Az áruházlánc azt javasolja a hirdetéssel találkozók számára, hogy ne kattintsanak rá, ne töltsék ki a kérdőívet, továbbá félrevezetés miatt jelentsék az adott platform felületén a reklámot.
A felhasználók az ALDI által hirdetett nyereményjátékokról kizárólag az ALDI saját csatornáin a www.aldi.hu, a https://www.facebook.com/ALDI.Magyarorszag/, a https://www.instagram.com/aldi.magyarorszag és a https://www.tiktok.com/@aldi.magyarorszag oldalakon tájékozódhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >