Csalók élnek vissza az ALDI nevével
Jogtalanul és megtévesztő módon használják ismeretlen csalók online nyereményjátékukhoz az ALDI logóját. A 7000 forintos ALDI ajándékkártyát ígérő hirdetéshez és a regisztrációhoz kötött aktivitáshoz az ALDI Magyarországnak nincs köze, ezért a vállalat arra kéri a felhasználókat, hogy ne kattintsanak a vélhetően adathalász reklámra.
A közösségi médiában terjed annak a nyereményjátéknak a hirdetése, amely megadott hónapban született nőket keres, és regisztrációra, illetve egy kérdőív kitöltésére buzdítja őket. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. nem hirdetett regisztrációhoz és kérdőív kitöltéséhez kapcsolt nyereményjátékot, nem ajánlott fel nyereményként 7000 forintos ALDI ajándékkártyát, az online hirdetésben jogtalanul és megtévesztően használják fel ismeretlenek az ALDI logóját. Az áruházlánc azt javasolja a hirdetéssel találkozók számára, hogy ne kattintsanak rá, ne töltsék ki a kérdőívet, továbbá félrevezetés miatt jelentsék az adott platform felületén a reklámot.
A felhasználók az ALDI által hirdetett nyereményjátékokról kizárólag az ALDI saját csatornáin a www.aldi.hu, a https://www.facebook.com/ALDI.Magyarorszag/, a https://www.instagram.com/aldi.magyarorszag és a https://www.tiktok.com/@aldi.magyarorszag oldalakon tájékozódhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >