Családi vállalkozás informatikai alapokon
Az 1997-ben családi vállalkozásként indult Kedvenc JM mára 130 főt foglalkoztató céggé nőtte ki magát. A vállalkozás mélyhűtött termékek, hentesáru, friss és fagyasztott húsok termelésével és értékesítésével foglalkozik.
A cégnél 2008-ban döbbentek rá, hogy
a régi DOS-os vállalatirányítási rendszer nem tudja már a vállalat igényeit kiszolgálni, nehézkes volt a különböző szigetrendszerek között a szükséges információkat kinyerni, így a váltás mellett döntöttek.
Az Ifsz Kft. segítségével az SAP Busines One megoldását vezették be, a magyar informatikai cég a Kedvenc JM igényeinek megfelelően több további modult fejlesztett a rendszerhez. A Kedvenc JM-nek összesen 2500 aktív partnere van, naponta 6-700 szállítólevelet állítanak ki, 3000-féle cikkel foglalkoznak, egy nap több mint 1000 cikket adnak ki.
Szauter Julianna rendszerfejlesztési és informatikai igazgató ismertetése szerint a különböző fejlesztésekkel megoldották, hogy a rendszer a területi képviselők hordozható eszközein (netbookjain) is működik. 2010-ben kezdődött el a kiskereskedelmi egységek SAP Business One-ba való integrálódása, amely 2011. januártól vált teljessé. Mind az öt saját tulajdonban lévő bolt egy IFSZ által kifejlesztett kiskereskedelmi és vonalkódos pénztárrendszert használ, amely szorosan integrálódik az SAP Business One-hoz. Mind a cikktörzs, mind az árkezelés központi, illetve a pénztári nyugtákból automatikus feladást és feldolgozást végez a megoldás.
A vonalkódos leltár rögzítése szintén integrált az SAP Business One-nal.
Szauter Julianna az új rendszer bevezetését, a vállalat informatizálását általában csak annak javasolná, aki nem fél a fejlődéstől, aki képes arra, hogy egy kicsit másképp gondolkozzon. Aki elhivatott, hogy változtatni akar. Aki nem azt várja el a rendszertől, hogy megoldja helyette a problémáit, hanem lehetőséget lát benne, ami által jobbá teheti a folyamatait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >