Családban erősít a SPAR
A világ több mint 30 országában évtizedek óta sikeres SPAR-franchise-stratégia hazánkban is előtérbe kerül. A 2014 végén 24 tagot számláló SPAR Partner Program 2015-re jelentős növekedést ígér: a családi magánkereskedők mellett saját dolgozói számára már működő SPAR-egységek átvételére is lehetőséget nyújt majd.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a 2012 óta működő franchise-rendszere megerősítésével válaszol a magyar piac komplex kihívásaira, remélve, hogy így egyre több hazai magán-kiskereskedő csatlakozik az osztrák családi tulajdonban lévő vállalathoz.
– A SPAR-franchise egyet jelent a világ több mint 30 országában: jó árszínvonalat, garantáltan jó minőséget, széles áruválasztékot, illetve változatlan árat a saját márkás termékekre vonatkozóan, minden üzletben. Az osztrák SPAR áruházak mintegy fele szintén franchise-rendszerben működik – mondta Erwin Schmuck, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója. Majd hangsúlyozta, az együttműködés során a kiskereskedők teljes önállóságukat megtartják, boltjaik választéka azonban nő, ugyanakkor élvezhetik a SPAR magas színvonalú szolgáltatásait. A vásárlók pedig kedvezőbb fogyasztói árakkal, szélesebb áruválasztékkal és színvonalas kiszolgálással találkozhatnak.
Eredményesebb üzletek
– A SPAR franchise-programban magyar családi vállalkozásoknak adunk nemzetközi know-how-t, amivel eredményesebbé válhatnak. A SPAR pedig jobban megismeri a magyar piacot és növelheti nagykereskedelmi forgalmát – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kft. cégvezetője. A SPAR jelenleg hazánk ötödik legnagyobb munkáltatója, a munkatársi létszám meghaladja a 13 ezer főt.
A SPAR partnerprogramja keretében 2015. január 21-én Budapesten megnyitotta legújabb SPAR Partner üzletét. Az újpesti egység tulajdonosai Fodor Pál és Kozma Béla magán-kiskereskedők. A 300 m2-es üzlet 15 fős bolti személyzettel üzemel és SPAR Partnerként számos előnyt élvez, mint például a heti hatszori áruszállítást, a saját húsüzem sertés- és marhatermékeit, a széles körű marketingtámogatást, a korszerű informatikai rendszert, illetve a lojalitáspromóciókat és a SuperShop hűségprogramot. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >