Családban erősít a SPAR
A világ több mint 30 országában évtizedek óta sikeres SPAR-franchise-stratégia hazánkban is előtérbe kerül. A 2014 végén 24 tagot számláló SPAR Partner Program 2015-re jelentős növekedést ígér: a családi magánkereskedők mellett saját dolgozói számára már működő SPAR-egységek átvételére is lehetőséget nyújt majd.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a 2012 óta működő franchise-rendszere megerősítésével válaszol a magyar piac komplex kihívásaira, remélve, hogy így egyre több hazai magán-kiskereskedő csatlakozik az osztrák családi tulajdonban lévő vállalathoz.
– A SPAR-franchise egyet jelent a világ több mint 30 országában: jó árszínvonalat, garantáltan jó minőséget, széles áruválasztékot, illetve változatlan árat a saját márkás termékekre vonatkozóan, minden üzletben. Az osztrák SPAR áruházak mintegy fele szintén franchise-rendszerben működik – mondta Erwin Schmuck, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója. Majd hangsúlyozta, az együttműködés során a kiskereskedők teljes önállóságukat megtartják, boltjaik választéka azonban nő, ugyanakkor élvezhetik a SPAR magas színvonalú szolgáltatásait. A vásárlók pedig kedvezőbb fogyasztói árakkal, szélesebb áruválasztékkal és színvonalas kiszolgálással találkozhatnak.
Eredményesebb üzletek
– A SPAR franchise-programban magyar családi vállalkozásoknak adunk nemzetközi know-how-t, amivel eredményesebbé válhatnak. A SPAR pedig jobban megismeri a magyar piacot és növelheti nagykereskedelmi forgalmát – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kft. cégvezetője. A SPAR jelenleg hazánk ötödik legnagyobb munkáltatója, a munkatársi létszám meghaladja a 13 ezer főt.
A SPAR partnerprogramja keretében 2015. január 21-én Budapesten megnyitotta legújabb SPAR Partner üzletét. Az újpesti egység tulajdonosai Fodor Pál és Kozma Béla magán-kiskereskedők. A 300 m2-es üzlet 15 fős bolti személyzettel üzemel és SPAR Partnerként számos előnyt élvez, mint például a heti hatszori áruszállítást, a saját húsüzem sertés- és marhatermékeit, a széles körű marketingtámogatást, a korszerű informatikai rendszert, illetve a lojalitáspromóciókat és a SuperShop hűségprogramot. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Mintegy 1,4 milliárd forintból modernizálta három áruházát a SPAR Magyarország
Márciusban három megújult SPAR-szupermarketet is birtokba vehettek a vásárlók: a…
Tovább olvasom >Minőség és innováció: 51 új termékkel bővült a SPAR saját gyártású kínálat
Ötvenegy új, magas minőségű élelmiszerrel bővült a SPAR Magyarország bicskei,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >