Csaknem harmadával zuhant a Lidl nyeresége
Jelentősen csökkent az elmúlt üzleti évben a Lidl konszern profitja. A Focus Money információi szerint a diszkonthálózat nyeresége 578 millió euróról 410 millió euróra zuhant, azaz csaknem 30 százalékos a visszaesés.
Ezzel szemben az éves bevétel 10,6 százalékkal nőtt, és elérte 30,85 milliárd eurót, jelentősen megelőzve ezzel mindkét Aldi csoport bevételét, amelyet az Aldi Süd esetében 28 milliárd, az Aldi Nordéban pedig 25 milliárd euróra becsülnek. A nyereség csökkenését a megnövekedett személyzeti és anyagköltségek okozták – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >