Csaknem harmadával zuhant a Lidl nyeresége
Jelentősen csökkent az elmúlt üzleti évben a Lidl konszern profitja. A Focus Money információi szerint a diszkonthálózat nyeresége 578 millió euróról 410 millió euróra zuhant, azaz csaknem 30 százalékos a visszaesés.
Ezzel szemben az éves bevétel 10,6 százalékkal nőtt, és elérte 30,85 milliárd eurót, jelentősen megelőzve ezzel mindkét Aldi csoport bevételét, amelyet az Aldi Süd esetében 28 milliárd, az Aldi Nordéban pedig 25 milliárd euróra becsülnek. A nyereség csökkenését a megnövekedett személyzeti és anyagköltségek okozták – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >