Csaknem harmadával zuhant a Lidl nyeresége
Jelentősen csökkent az elmúlt üzleti évben a Lidl konszern profitja. A Focus Money információi szerint a diszkonthálózat nyeresége 578 millió euróról 410 millió euróra zuhant, azaz csaknem 30 százalékos a visszaesés.
Ezzel szemben az éves bevétel 10,6 százalékkal nőtt, és elérte 30,85 milliárd eurót, jelentősen megelőzve ezzel mindkét Aldi csoport bevételét, amelyet az Aldi Süd esetében 28 milliárd, az Aldi Nordéban pedig 25 milliárd euróra becsülnek. A nyereség csökkenését a megnövekedett személyzeti és anyagköltségek okozták – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >