Csaknem 900 millió forintos fejlesztés a Bát-Grill Kft.-nél
A baromfi-feldolgozással foglalkozó bátaszéki Bát-Grill Kft. 870 milllió forintos beruházással fejlesztette vágóüzemét – közölte a cég ügyvezető igazgatója az MTI-vel.
A projektet a Gazdaságfejlesztési és innovációs operatív program (Ginop) 321 millió forintos támogatásával finanszírozták.
Szekeres Sándor ismertette: a projekt keretében 520 millió forintot fordítottak a vágósor technológiai korszerűsítésére, és 350 millió forintos ráfordítással bővítették a vágóüzemcsarnokot, így az üzem területe 3800 négyzetméterről 5000 négyzetméterre nőtt, a brojlercsirke-vágósor a korábbi óránként kétezer helyett négyezer csirke vágását teszi lehetővé.
A fejlesztésre azért volt szükség, mert a cég az addigi kapacitással már nem tudta kielégíteni a meglévő partnerei igényeit – mondta az ügyvezető igazgató, hozzátéve, hogy a bővüléssel az üzem fokozatosan növeli termelését.
A Bát-Grill Kft. 2018-ban 13 700 tonna, tavaly 15 300 tonna csirkét vágott le, idén 10-15 százalékkal tervezik növelni a mennyiséget.
A társaság 2019-es nettó árbevétele – az előző évi 5,4 milliárd forint után – eléri a hatmilliárd forintot, a cég adózott eredménye 2018-as 422 millió forint körül alakul. Szekeres Sándor azt mondta, idén az árbevétel is várhatóan 10-15 százalékkal nő.
Az 1995-ben alapított, mintegy 150 embert foglalkoztató társaság csaknem 60 százalékban a belföldi piacon értékesíti a vágott baromfit, amely kizárólag hazai termelőktől származik – mondta a cégvezető. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
K&H: végre zsebükbe nyúlnak a nagyvállalatok vezetői, ha fejlesztésről van szó
Jelentős változások mentek végbe a nagyvállalatok beruházási hajlandóságában – derült…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >