Csaknem 200 millióból fejlesztette egyik kiskereskedelmi egységét a Mecsek Füszért Pécsen
Csaknem 200 millió forintos ráfordítással korszerűsítette a Coop üzletlánc Pécs belvárosában, a Konzum Áruház földszintjén lévő egységét a Mecsek Füszért Zrt. (MF Zrt.) – közölte Nagy Lajosné, a társaság vezérigazgatója kedden a szupermarket sajtónyilvános bemutató eseményén.
A vezérigazgató kiemelte: a mintegy 1500 munkavállalót foglalkoztató és naponta 60 ezer vásárlót kiszolgáló, 9 megyében, 174 településen 250 kiskereskedelmi üzletet üzemeltető vállalat a pandémia ellenére az összes 2020-ra tervezett fejlesztését meg tudta valósítani, a munkahelyeket pedig sikeresen megőrizte. Kiemelte, hogy a teljes egészében magyar tulajdonú és nyolcvan százalékban hazai termékek kereskedelmével foglalkozó társaság évről évre egyre több boltot igyekszik nyitni, míg a meglévő egységeket folyamatosan modernizálják. A pécsi fejlesztésről szólva kiemelte: a beruházás során teljesen megújult az eladótér, átfogó eszköz és technológiai modernizáció történt energiahatékony megoldások keretében. Horváth Zoltán, a Baranya Megyei Kormányhivatalt vezető kormánymegbízott arra hívta fel a figyelmet, hogy a Coop-hálózat tagjait látogatók bevásárlásaikkal a magyar munkahelyek megőrzését és számuk gyarapodását segítik. Beszámolt arról, hogy a következő hét évben „soha nem látott vidékfejlesztési program valósul meg”, amelynek során több mint 7500 milliárd forint áramlik az agráriumba és az élelmiszeriparba. Ennek köszönhetően a jelenleginél és nagyobb mértékben jelenhetnek meg magyar termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben. Az MF Zrt. Baranya megye egyik legjelentősebb kereskedelmi vállalkozása, amely a Coop üzletlánc franchise tagjaként végzi kis- és nagykereskedelmi tevékenységét. A cég tavalyi árbevétele várhatóan megközelíti az 50 milliárd forintot, nyilvános cégadatok szerint a társaság 2019-ben csaknem 48 milliárd forintos bevétel mellett 485 millió forintos nyereséget el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a főváros mellett Eger, Szeged és Pécs vonzotta a legtöbb vendéget télen
A főváros mellett Eger, Szeged és Pécs vonzotta a legtöbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >