Csaknem 200 millióból fejlesztette egyik kiskereskedelmi egységét a Mecsek Füszért Pécsen
Csaknem 200 millió forintos ráfordítással korszerűsítette a Coop üzletlánc Pécs belvárosában, a Konzum Áruház földszintjén lévő egységét a Mecsek Füszért Zrt. (MF Zrt.) – közölte Nagy Lajosné, a társaság vezérigazgatója kedden a szupermarket sajtónyilvános bemutató eseményén.
A vezérigazgató kiemelte: a mintegy 1500 munkavállalót foglalkoztató és naponta 60 ezer vásárlót kiszolgáló, 9 megyében, 174 településen 250 kiskereskedelmi üzletet üzemeltető vállalat a pandémia ellenére az összes 2020-ra tervezett fejlesztését meg tudta valósítani, a munkahelyeket pedig sikeresen megőrizte. Kiemelte, hogy a teljes egészében magyar tulajdonú és nyolcvan százalékban hazai termékek kereskedelmével foglalkozó társaság évről évre egyre több boltot igyekszik nyitni, míg a meglévő egységeket folyamatosan modernizálják. A pécsi fejlesztésről szólva kiemelte: a beruházás során teljesen megújult az eladótér, átfogó eszköz és technológiai modernizáció történt energiahatékony megoldások keretében. Horváth Zoltán, a Baranya Megyei Kormányhivatalt vezető kormánymegbízott arra hívta fel a figyelmet, hogy a Coop-hálózat tagjait látogatók bevásárlásaikkal a magyar munkahelyek megőrzését és számuk gyarapodását segítik. Beszámolt arról, hogy a következő hét évben „soha nem látott vidékfejlesztési program valósul meg”, amelynek során több mint 7500 milliárd forint áramlik az agráriumba és az élelmiszeriparba. Ennek köszönhetően a jelenleginél és nagyobb mértékben jelenhetnek meg magyar termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben. Az MF Zrt. Baranya megye egyik legjelentősebb kereskedelmi vállalkozása, amely a Coop üzletlánc franchise tagjaként végzi kis- és nagykereskedelmi tevékenységét. A cég tavalyi árbevétele várhatóan megközelíti az 50 milliárd forintot, nyilvános cégadatok szerint a társaság 2019-ben csaknem 48 milliárd forintos bevétel mellett 485 millió forintos nyereséget el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >