„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új szlogent hozott el, hanem egy különleges üzenetet is: nem kell mindig mindennek oka legyen ahhoz, hogy boldoggá tegyen minket. Néha elég, ha valamit #csakúgy teszünk, mert jól esik!
Social media kampányunkban követőinket arra bátorítottuk, hogy osszák meg velünk, mi az ő különleges szokásuk, furcsa hobbijuk vagy kivételes képességük, ami őket boldoggá teszi #csakúgy.
A beküldött, személyes történetek közül néhányat életre keltettünk a Moments oldalain, hiszen a mesterséges intelligenciát is segítségül hívva a különleges boldogságokat színes posztok formájában tettük közzé.
Ezek a posztok azt üzenik, hogy akár apró örömök által is, bármikor közelebb kerülhetünk a mindennapok boldogságához, csak úgy, mint a Moments ostyával.
Novemberben tovább fokozódott a „Csak úgy!” életérzés: Budapest belvárosában citylight felületeken is megjelentek követőink történetei, amelyeket a #csakúgy posztok inspiráltak. Az utcákon sétálva a járókelők is találkozhattak ezekkel a kedves üzenetekkel, amelyek az ünnepekhez közeledve talán még aktuálisabbak: a boldogság bárhol, bármikor elérhető. És ha kérdezik, miért? Mondj csak annyit: „Csak úgy!”
Büszkék vagyunk arra, hogy digitális ügynökségünkkel, a Vermis-szel közösen megvalósított – igen sikeres – user generated content kampányunk során, több száz fantasztikus történetet ismerhettünk meg. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >