„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új szlogent hozott el, hanem egy különleges üzenetet is: nem kell mindig mindennek oka legyen ahhoz, hogy boldoggá tegyen minket. Néha elég, ha valamit #csakúgy teszünk, mert jól esik!
Social media kampányunkban követőinket arra bátorítottuk, hogy osszák meg velünk, mi az ő különleges szokásuk, furcsa hobbijuk vagy kivételes képességük, ami őket boldoggá teszi #csakúgy.
A beküldött, személyes történetek közül néhányat életre keltettünk a Moments oldalain, hiszen a mesterséges intelligenciát is segítségül hívva a különleges boldogságokat színes posztok formájában tettük közzé.
Ezek a posztok azt üzenik, hogy akár apró örömök által is, bármikor közelebb kerülhetünk a mindennapok boldogságához, csak úgy, mint a Moments ostyával.
Novemberben tovább fokozódott a „Csak úgy!” életérzés: Budapest belvárosában citylight felületeken is megjelentek követőink történetei, amelyeket a #csakúgy posztok inspiráltak. Az utcákon sétálva a járókelők is találkozhattak ezekkel a kedves üzenetekkel, amelyek az ünnepekhez közeledve talán még aktuálisabbak: a boldogság bárhol, bármikor elérhető. És ha kérdezik, miért? Mondj csak annyit: „Csak úgy!”
Büszkék vagyunk arra, hogy digitális ügynökségünkkel, a Vermis-szel közösen megvalósított – igen sikeres – user generated content kampányunk során, több száz fantasztikus történetet ismerhettünk meg. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >