„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új szlogent hozott el, hanem egy különleges üzenetet is: nem kell mindig mindennek oka legyen ahhoz, hogy boldoggá tegyen minket. Néha elég, ha valamit #csakúgy teszünk, mert jól esik!
Social media kampányunkban követőinket arra bátorítottuk, hogy osszák meg velünk, mi az ő különleges szokásuk, furcsa hobbijuk vagy kivételes képességük, ami őket boldoggá teszi #csakúgy.
A beküldött, személyes történetek közül néhányat életre keltettünk a Moments oldalain, hiszen a mesterséges intelligenciát is segítségül hívva a különleges boldogságokat színes posztok formájában tettük közzé.
Ezek a posztok azt üzenik, hogy akár apró örömök által is, bármikor közelebb kerülhetünk a mindennapok boldogságához, csak úgy, mint a Moments ostyával.
Novemberben tovább fokozódott a „Csak úgy!” életérzés: Budapest belvárosában citylight felületeken is megjelentek követőink történetei, amelyeket a #csakúgy posztok inspiráltak. Az utcákon sétálva a járókelők is találkozhattak ezekkel a kedves üzenetekkel, amelyek az ünnepekhez közeledve talán még aktuálisabbak: a boldogság bárhol, bármikor elérhető. És ha kérdezik, miért? Mondj csak annyit: „Csak úgy!”
Büszkék vagyunk arra, hogy digitális ügynökségünkkel, a Vermis-szel közösen megvalósított – igen sikeres – user generated content kampányunk során, több száz fantasztikus történetet ismerhettünk meg. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >