„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új szlogent hozott el, hanem egy különleges üzenetet is: nem kell mindig mindennek oka legyen ahhoz, hogy boldoggá tegyen minket. Néha elég, ha valamit #csakúgy teszünk, mert jól esik!
Social media kampányunkban követőinket arra bátorítottuk, hogy osszák meg velünk, mi az ő különleges szokásuk, furcsa hobbijuk vagy kivételes képességük, ami őket boldoggá teszi #csakúgy.
A beküldött, személyes történetek közül néhányat életre keltettünk a Moments oldalain, hiszen a mesterséges intelligenciát is segítségül hívva a különleges boldogságokat színes posztok formájában tettük közzé.
Ezek a posztok azt üzenik, hogy akár apró örömök által is, bármikor közelebb kerülhetünk a mindennapok boldogságához, csak úgy, mint a Moments ostyával.
Novemberben tovább fokozódott a „Csak úgy!” életérzés: Budapest belvárosában citylight felületeken is megjelentek követőink történetei, amelyeket a #csakúgy posztok inspiráltak. Az utcákon sétálva a járókelők is találkozhattak ezekkel a kedves üzenetekkel, amelyek az ünnepekhez közeledve talán még aktuálisabbak: a boldogság bárhol, bármikor elérhető. És ha kérdezik, miért? Mondj csak annyit: „Csak úgy!”
Büszkék vagyunk arra, hogy digitális ügynökségünkkel, a Vermis-szel közösen megvalósított – igen sikeres – user generated content kampányunk során, több száz fantasztikus történetet ismerhettünk meg. (x)
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >