Csak egy szisszenés!

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 07. 25. 11:14
Piri Attila, Heinemann

Piri Attila
marketingigazgató
Heinemann

A magyar fogyasztó számára a kész kevert italok nem azonosak a bárokban felszolgált minőségi koktélokkal, még akkor sem, ha azok ugyancsak magas minőséget képviselnek – mondta el az RTD italok hazai elfogadottságát és piaci lehetőségeit firtató kérdésünkre válaszolva Piri Attila, a Heinemann marketingigazgatója. – Itthon nagyon kis kategória az RTD-éké. A hazai fogyasztók évekig, évtizedekig az „olcsó koktélokat” látták a polcokon, ehhez szoktak hozzá. A vodka- és tequilaalapú, kisebb kiszerelésű (maximum 0,33 l), legfeljebb 5% alkoholtartalmú, ismert receptúrájú RTD-kben látom a lehetőséget, a jelenlegi fogyasztói árakon sikeres lehetnek.//

A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink