Csak egy szisszenés!

Piri Attila
marketingigazgató
Heinemann
A magyar fogyasztó számára a kész kevert italok nem azonosak a bárokban felszolgált minőségi koktélokkal, még akkor sem, ha azok ugyancsak magas minőséget képviselnek – mondta el az RTD italok hazai elfogadottságát és piaci lehetőségeit firtató kérdésünkre válaszolva Piri Attila, a Heinemann marketingigazgatója. – Itthon nagyon kis kategória az RTD-éké. A hazai fogyasztók évekig, évtizedekig az „olcsó koktélokat” látták a polcokon, ehhez szoktak hozzá. A vodka- és tequilaalapú, kisebb kiszerelésű (maximum 0,33 l), legfeljebb 5% alkoholtartalmú, ismert receptúrájú RTD-kben látom a lehetőséget, a jelenlegi fogyasztói árakon sikeres lehetnek.//
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >