Csak egy szisszenés!

Piri Attila
marketingigazgató
Heinemann
A magyar fogyasztó számára a kész kevert italok nem azonosak a bárokban felszolgált minőségi koktélokkal, még akkor sem, ha azok ugyancsak magas minőséget képviselnek – mondta el az RTD italok hazai elfogadottságát és piaci lehetőségeit firtató kérdésünkre válaszolva Piri Attila, a Heinemann marketingigazgatója. – Itthon nagyon kis kategória az RTD-éké. A hazai fogyasztók évekig, évtizedekig az „olcsó koktélokat” látták a polcokon, ehhez szoktak hozzá. A vodka- és tequilaalapú, kisebb kiszerelésű (maximum 0,33 l), legfeljebb 5% alkoholtartalmú, ismert receptúrájú RTD-kben látom a lehetőséget, a jelenlegi fogyasztói árakon sikeres lehetnek.//
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >