Csak egy szisszenés!

Piri Attila
marketingigazgató
Heinemann
A magyar fogyasztó számára a kész kevert italok nem azonosak a bárokban felszolgált minőségi koktélokkal, még akkor sem, ha azok ugyancsak magas minőséget képviselnek – mondta el az RTD italok hazai elfogadottságát és piaci lehetőségeit firtató kérdésünkre válaszolva Piri Attila, a Heinemann marketingigazgatója. – Itthon nagyon kis kategória az RTD-éké. A hazai fogyasztók évekig, évtizedekig az „olcsó koktélokat” látták a polcokon, ehhez szoktak hozzá. A vodka- és tequilaalapú, kisebb kiszerelésű (maximum 0,33 l), legfeljebb 5% alkoholtartalmú, ismert receptúrájú RTD-kben látom a lehetőséget, a jelenlegi fogyasztói árakon sikeres lehetnek.//
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Vodka – a színtelen új arcai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„Most a fermentált alapanyagok a kedvenceim”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tiszta fejjel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felmérést készített a legszebb magyarországi kilátópontokról a Csodásmagyarország.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >