Csak augusztusban több millió tollat és füzetet vásárolunk a tanév kezdete előtt: Harry Potter és a Jóbarátok a legnépszerűbb
Már megkezdődött a felkészülés az iskolaszezonra, az igazi roham azonban a hónap végére várható. A szülők többsége arra számít, hogy a digitális oktatás helyett az iskolapadban zajlik a következő tanév. Idén is vannak sikertermékek, amelyek hódítanak, a Tesco pedig az év közben megszokotthoz képest háromszoros választékkal várja a vásárlókat. Az áruházlánc azonban nemcsak a vásárlók, hanem munkatársai és családjaik tanévkezdésére is gondolt. A gyerekek nyári táborban, a szülők pedig kedvezménykuponnal és extra szabadnappal készülhetnek az iskolára.
A KSH előzetes adatai szerint[1] a múlt tanévben összesen 1,8 millió gyermek és fiatal vett részt a köznevelés, a szakképzés és a felsőoktatás különböző szintű képzéseiben. Az egész országra kiterjedő statisztikák[2] azt mutatják, hogy augusztusban elsősorban tornafelszerelésre, ruhára, cipőre, tankönyvekre, papírárura, írószerekre és iskolatáskára megy el a legtöbb pénz az iskolai étkezés mellett. Sokan már a nyár folyamán megkezdik a felkészülést, de az igazi roham minden évben augusztus végén kezdődik a tanszerekért. A Tesco ezért most az év többi részéhez képest háromszor nagyobb iskolaszezonos választékkal várja a vásárlókat. Összesen mintegy 4 millió füzettel, 60 ezer iskolatáskával és ugyanennyi tolltartóval, valamint megközelítőleg 2 millió írószerrel készül a szezonra.
Jelenléti oktatáshoz vásárolunk
Az áruházlánc adatai szerint a tavalyihoz képest megnövekedett az iskolatáskák iránti kereslet, a szülők ugyanis bíznak a jelenléti oktatásban, a diákok pedig szívesen próbálnak ki újdonságokat. Füzeteket, írószereket, valamint gyurmát, ragasztót, zsírkrétát jellemzően évente vásárolunk, míg a táskákat vagy tolltartókat jellemzően két-három évente cseréljük. Az iskolatáskák és a tolltartók körében nagyon népszerűek a licenszes termékek: Tom&Jerry, Harry Potter és a Jóbarátok a legkedveltebbek, de kelendőek a sajátmárkás, ún. Fashion választék darabjai is elsősorban az üde, fiatalos minták és a vidám színek miatt. A vásárlóknak egyébként a Tesco 41 áruházában, az előző évekhez hasonlóan, hostessek segítenek majd a megfelelő termékek kiválasztásában augusztus 14. és szeptember 1. között.
Iskolakezdési segítség a munkatársaknak
Bár a felnőttek már a szeptemberre is gondolnak az iskolakezdés miatt, a gyerekek még önfeledten élvezhetik a nyarat. A Tesco ebben az évben is támogatta a családokat abban, hogy azoknak is örömteli legyen a nyár, akik egyébként szerényebb körülmények között élnek. A szokásos nyári Tesco-táborban a rászoruló kollégák gyermekei kétszer egy héten át változatos programokon vehettek részt, így a korábbi évekhez hasonlóan több mint 150 gyermek élvezhette ki a nyár szépségeit.
A Tesco az idén sem feledkezik meg arról, hogy nemcsak vásárlói, hanem munkatársai között is sokan készülnek az iskolakezdésre, ezért szeretné megkönnyíteni ezt az időszakot munkatársai és családjaik részére. Magyarországon több mint 4300 „tescós szülő” van, akik közül közel 2500-an iskoláskorú gyermeket nevelnek. Ők idén is kapnak pénzügyi támogatást az iskolakezdéshez. Az első osztályos gyermekek szülei pedig ezúttal is extra szabadnapot vehetnek ki az oktatás első napjára, hogy ott lehessenek csemetéjük életének egyik fontos eseményén. Idén 585 tescós kolléga élhet ezzel a lehetőséggel.
[1] https://www.ksh.hu/docs/hun/xftp/idoszaki/oktat/oktatas2021e/index.html
[2] https://www.ksh.hu/infografika/2020/iskolakezdes_2020.pdf
Kapcsolódó cikkeink
Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jobb lesz az anyagi helyzetünk 2025-ben? Kutatás készült arról, mit gondolnak a magyarok
Vegyes várakozásokkal tekint a hazai lakosság az idei pénzügyi helyzetére.…
Tovább olvasom >Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >