Csak alaposan!
Azt gondolom, hogy ha az ember csinál valamit, azt csinálja jól, legalábbis a tőle telhető legjobban. Általában rosszul csinálni pont ugyanannyi idő, mint jól, de ha már az ember nekifog, legyen magával szemben is pont olyan nagy elvárása, mint másokkal szemben szokott.
És a közvélemény tájékoztatása egy sajátosan felelősségteljes feladat. Így ebben a műfajban végképp nem szerencsés, ha nem azt írjuk meg, mondjuk el, ami valós. Mivel a Trade magazinnak üzleti információkat objektíven és pontosan kell tolmácsolnia az olvasó ügyfelek számára, így talán egy kicsit nagyobb az érzékenységem ezen a téren. Valószínű, hogy ezért is érzem úgy, amikor velünk kapcsolatban nem körültekintően, a körülményeket alaposan megvizsgálva és értelmezve kerülünk szóba, beszélnek vagy írnak rólunk, hogy miért nem gondolkodik az ember előtte. A minap kerültünk bele épp a méhkas közepébe a kereskedelmi láncokat érintő intézkedéstervezet kapcsán, hivatkozással ránk. Persze annak nagyon örülünk, ha a piacon mérvadó magazin vagyunk, és úgy általában szakmai szempontból kiemelkedőnek tekintenek minket. De annak egyáltalán nem, amikor olyan szövegkörnyezetben hivatkoznak ránk, amelyben az ok-okozati viszony nem valós.Ezúton szeretném határozottan állítani, hogy sem a Trade magazin tartalma, sem a rendezvényeinken hallható információk nem képezik alapját semmilyen kormányzati tervnek, intézkedésnek. Ugyanakkor a szakmai felek mindegyikének biztosítjuk, hogy elmondják meglátásaikat, és megosszák a piaccal kapcsolatos és vállalkozásukat érintő valós információikat. A Trade magazin politikamentesen közvetíti az üzleti információkat a gyártói és kereskedői oldal között, kizárólag az üzletmenet támogatása és gazdasági szempontból a hatékonyságának javítása céljából. Ezt a hitvallást képviseltük az elmúlt 10 évben, és tesszük ezt a jövőben is.
Üdvözlettel:
Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >