Csak a pénztárca szab határokat
Változnak a fogyasztói szokások a bébiételek piacán is, egyre többen választják a bébiételes táplálást az otthoni főzés helyett, amennyiben azt anyagi lehetőségük engedi.
A bébiételpiac 2012–2014 közötti visszaesés után 2015-ben már értékben és mennyiséget tekintve is újra emelkedett. A szárazkategória növekedése valamelyest nagyobb mértékű, mint az üveges termékeké, amely főként a fizetőképes kereslet növekedésének és a vásárlók nagyobb költési hajlandóságának köszönhető. A tápszerek, ezen belül főként a juniortejek eladásának növekedése valamelyest megelőzi a többi termékcsoportét, de a kiegészítő (nem főétkezési táplálék) termékek növekedése is átlag feletti. Az eladási csatornák között jelentős és tendenciózus arányeltolódás nem érzékelhető.
– Az általában 90–120 gramm töltősúlyú tasakos gyümölcspüré viszonylag új termékkategóriának számít a piacon. Emellett a kekszek, rágnivalók piacán látni innovatív, új termékeket valamint az italok piacán is időről időre megjelennek ötletes felhasználást segítő kiszerelési megoldások, összetételek (pl. sportkupakos italok, vizek). A mozgatórugó általában a praktikus, felhasználóbarát jelleg és a figyelemfelhívás. Cégünk ugyancsak ezen irányelvek alapján végzi a termékfejlesztéseket. A klasszikus trade marketing és direct mailing mellett legfőbb marketingeszközeink a célcsoport-orientált tévéműsorok szponzorációi, a szakmai konferenciákon való információátadás és a mamaklubokon kiépülő személyes kapcsolat. Természetesen a célközönség-specifikus printmédia-aktivitás is folyamatos. A manapság nélkülözhetetlen online marketing keretében főként weboldalunkon és a facebookon látjuk el újdonságokkal, friss információkkal az érdeklődőket. Ezeken a felületeken vásárlásösztönző nyereményjátékokat is szervezünk – tájékoztat Guba Ilona, a Hipp Termelő és Kereskedelmi Kft. értékesítési és marketingigazgatója.
Azt már régóta tudjuk, hogy az élet első ezer napja alatti táplálás (a fogantatástól egészen a második életév végéig) jelentősen befolyásolja a gyermek későbbi életminőségét, ezért rendkívül fontos a helyes étrend kialakítása már ebben az életkorban is. A Nestlé közel 150 éve kutat új technológiák után, dolgozik a legújabb tudományos felfedezéseken azért, hogy a lehető legmagasabb minőségű élelmiszereket készítse már a legkisebbek számára is.
A vállalat legújabb vívmánya, a megújult Nestlé BEBA PRO tápszercsalád, amely a tápszergyártás egy újabb mérföldköve lehet. A termékek már a magyar piacon is elérhetők. A tápanyagok közül a fehérje az emberi szervezetben a második leggyakrabban előforduló építőkő. Az új generációs OPTIPRO fehérje 12 évnyi kutatómunka után kerülhetett a Nestlé BEBA anyatej-kiegészítő tápszerekbe. Az OPTIPRO fehérje, mely a Nestlé szabadalmaztatott gyártástechnológiájának köszönhetően megközelíti az anyatej fehérje-összetételét, mennyiségben és minőségben is megfelelő tápanyagot biztosít a babák számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az AgroVIR Kft. felvásárolja a NEXT Farming szoftver magyarországi operációját
Az AgroVIR Kft. 2024. november 13-án 100%-os tulajdonrészt szerzett a…
Tovább olvasom >Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >