Csak a Mentes
Immár hetedik alkalommal keresik az Év Mentes Séfjét; az amatőr és profi kategóriában is megrendezett versenynek idén is a METRO Gasztroakadémia ad otthont. Az idei évtől a szervezők még nagyobb hangsúlyt fektetnek a fenntarthatóságra, ezért kizárólag szezonális alapanyagok kapnak helyet a választható alapanyagok listájában, és kötelező alapanyagokat is előírnak.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
A Csak a Mentes célja, hogy felhívja a figyelmet az allergénmentes, egészséges táplálkozás fontosságára, valamint bemutassa, hogy allergénmentesen is lehet finoman és változatosan étkezni: a versenyen készített ételek és desszertek mindegyike glutén-, cukor-, tejmentes és vegán. A kategórianyertes Év Mentes Séfje egy évig viselheti a címet, és értékes nyeremények várják. Idén először lesznek kötelező alapanyagok is, így a versenyzőknek még inkább szüksége lesz a kreativitásra és képzelőerőre. //
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Több, mint szórakozás
A fesztiválok régóta messzebb mutatnak egyszerű szórakozási lehetőségnél: közösségi élményt,…
Tovább olvasom >Visszajönnek a klasszikus pálinkaízek
2024 igazán jó évnek számított a gyümölcsök tekintetében az Alföldön,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Északra költözik a nyár: ugrásszerűen nő a skandináv turizmus
A nyári hőség és a klímaváltozás hatására egyre több európai…
Tovább olvasom >Catering a köbön – A nap videója
Szakácsok és pincérek csapata készít és szolgál fel naponta háromszor…
Tovább olvasom >