Csak a hűséges vásárlóknak jár kedvezmény a Delhaizenél
A belga Delhaize jövő hónaptól módosítja promóciós szabályzatát: 2025. szeptember 11-től az akciós újságokban meghirdetett valamennyi kedvezmény kizárólag SuperPlus kártyával rendelkező vásárlók számára lesz elérhető.
A lánc célja a lépéssel a vásárlói élmény további személyre szabása – erősítette meg a hírt Roel Dekelver szóvivő, a La Libre-nek.
Az új szabály alól mentesülnek az olyan promóciós csomagokmint az összecsomagolt palackos víz vagy sör– írja a Retail Detail és a SuperPlus rendszer eddig is kínált extra előnyöket (például nagyobb árengedményt) a hűségprogramban résztvevőknek a kártyával nem rendelkezőkhöz képest: például akik az előző hónapban legalább 99 eurót költöttek, 10% kedvezményt kapnak a NutriScore A vagy B besorolású (egészségesebb) termékekre.
A kártya, illetve az applikáció mára szinte elengedhetetlen a vásárláshoz: idén nyár óta az önkiszolgáló pénztárakat is csak SuperPlus-tagok használhatják. A Delhaize szerint már mintegy 3 millió vásárló rendelkezik SuperPlus-fiókkal, és a kereskedő ezáltal értékes adatokhoz jut a vásárlási szokásokról és lehetősége nyílik célzottabb, személyre szabott ajánlatok kialakítására. A fő cél a szóvivő szerint végső soron a hűséges vásárlók jutalmazása és a vásárlási élmény minél inkább személyre szabása.
Belgiumban a legtöbb élelmiszerlánc működtet digitális hűségprogramot, amely lehetővé teszi az adatgyűjtést, a promóciók személyre szabását és hirdetési lehetőségek értékesítését a beszállítók felé. Az Aldi például egy tesztidőszakot követően a múlt hónapban vezette be országosan is saját digitális hűségkártyáját.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott Belgiumban a Colruyt
Megnyitotta második elosztóközpontját a Colruyt Group a belgiumi Ollignies településen,…
Tovább olvasom >A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >