Csak a hűséges vásárlóknak jár kedvezmény a Delhaizenél

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 12. 09:01

A belga Delhaize jövő hónaptól módosítja promóciós szabályzatát: 2025. szeptember 11-től az akciós újságokban meghirdetett valamennyi kedvezmény kizárólag SuperPlus kártyával rendelkező vásárlók számára lesz elérhető.

A lánc célja a lépéssel a vásárlói élmény további személyre szabása – erősítette meg a hírt Roel Dekelver szóvivő, a La Libre-nek.

Az új szabály alól mentesülnek az olyan promóciós csomagokmint az összecsomagolt palackos víz vagy sör– írja a Retail Detail és a SuperPlus rendszer eddig is kínált extra előnyöket (például nagyobb árengedményt) a hűségprogramban résztvevőknek a kártyával nem rendelkezőkhöz képest: például akik az előző hónapban legalább 99 eurót költöttek, 10% kedvezményt kapnak a NutriScore A vagy B besorolású (egészségesebb) termékekre.

A kártya, illetve az applikáció mára szinte elengedhetetlen a vásárláshoz: idén nyár óta az önkiszolgáló pénztárakat is csak SuperPlus-tagok használhatják. A Delhaize szerint már mintegy 3 millió vásárló rendelkezik SuperPlus-fiókkal, és a kereskedő ezáltal értékes adatokhoz jut a vásárlási szokásokról és lehetősége nyílik célzottabb, személyre szabott ajánlatok kialakítására. A fő cél a szóvivő szerint végső soron a hűséges vásárlók jutalmazása és a vásárlási élmény minél inkább személyre szabása.

Belgiumban a legtöbb élelmiszerlánc működtet digitális hűségprogramot, amely lehetővé teszi az adatgyűjtést, a promóciók személyre szabását és hirdetési lehetőségek értékesítését a beszállítók felé. Az Aldi például egy tesztidőszakot követően a múlt hónapban vezette be országosan is saját digitális hűségkártyáját.

Kapcsolódó cikkeink