Csak 4 áruházban valósul meg a kóstoltatás
A NAK részvételével múlt héten indult el a dinnye fogyasztásösztönző kampány, hét áruházlánc (ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, Tesco) részvételével.
A NAK az elmúlt napokban kialakult árhelyzet miatt azt a döntést hozta, hogy bojkottálja a kóstoltatási kampányt azokban az áruházláncokban, amelyek a szezon elején 100 Ft/kg-os ár alatt kínálják a dinnyét, mivel az sértő lenne a termelőkre nézve. Emellett a Kamara a beszállítókkal szembeni tisztességtelen forgalmazói magatartás, a diszkriminatív árképzés, és az erőfölényével való visszaélés miatt esetükben is kezdeményezi a hatósági vizsgálatot. Mindez azt jelenti, hogy a METRO-ban a múlt hétvégén már lezajlott kampányt követően csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.
Kapcsolódó cikkeink
Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >Magyar egyetemi együttműködés segítheti a bogyós gyümölcsök termesztését
A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE), valamint a Soproni…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >