Csak 100%-ban magyar friss hús lesz ezentúl az ALDI-ban
Az ALDI Magyarország újabb lépéssel segíti a hazai élelmiszeripart, egyúttal vásárlóinak is többletértéket nyújt: 2021 októberétől az áruházlánc állandó árukészletét képező, folyamatosan kapható friss, feldolgozatlan szárnyas-, sertés- és marhahús termékek csak magyar beszállítóktól érkeznek az ALDI-ba, akik 100%-ban magyar tartású, vágású és feldolgozású húsokat szállítanak az áruházlánc számára.
A diszkontlánc folyamatosan bővíti választékát, így csak az idei évben 10 termékkel – például sertés-marha darálthússal, pulyka tokányhússal, tanyasi csirketermékekkel és GMO-mentes húsokkal – növelte húskínálatát, a vásárlók már több mint 50 szárnyas-, sertés- és marhahús közül választhatnak az áruházlánc 151 magyarországi üzletében.
– A Magyar Húsiparosok Szövetsége üdvözli az ALDI által tett vállalást. Különösen az állattenyésztési ágazatokban most kialakult, rendkívül nehéz piaci helyzetben fontos az, hogy a kiskereskedelmi lánc aktív segítséget nyújtson abban, hogy a fogyasztók a patrióta szolidaritás jegyében a magyar állattenyésztők és a magyar húsipar közös munkájának eredményeként előállított kiváló minőségű friss húsokat vásárolhassák – mondta Éder Tamás, a Magyar Húsiparosok Szövetségének elnöke az ALDI lépésével kapcsolatban. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >NKFH: az Aldi baromfivirslit hív vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >