Csak 100%-ban magyar friss hús lesz ezentúl az ALDI-ban
Az ALDI Magyarország újabb lépéssel segíti a hazai élelmiszeripart, egyúttal vásárlóinak is többletértéket nyújt: 2021 októberétől az áruházlánc állandó árukészletét képező, folyamatosan kapható friss, feldolgozatlan szárnyas-, sertés- és marhahús termékek csak magyar beszállítóktól érkeznek az ALDI-ba, akik 100%-ban magyar tartású, vágású és feldolgozású húsokat szállítanak az áruházlánc számára.
A diszkontlánc folyamatosan bővíti választékát, így csak az idei évben 10 termékkel – például sertés-marha darálthússal, pulyka tokányhússal, tanyasi csirketermékekkel és GMO-mentes húsokkal – növelte húskínálatát, a vásárlók már több mint 50 szárnyas-, sertés- és marhahús közül választhatnak az áruházlánc 151 magyarországi üzletében.
– A Magyar Húsiparosok Szövetsége üdvözli az ALDI által tett vállalást. Különösen az állattenyésztési ágazatokban most kialakult, rendkívül nehéz piaci helyzetben fontos az, hogy a kiskereskedelmi lánc aktív segítséget nyújtson abban, hogy a fogyasztók a patrióta szolidaritás jegyében a magyar állattenyésztők és a magyar húsipar közös munkájának eredményeként előállított kiváló minőségű friss húsokat vásárolhassák – mondta Éder Tamás, a Magyar Húsiparosok Szövetségének elnöke az ALDI lépésével kapcsolatban. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >