A horvát TOP10-é a piac 82%-a
A tíz legnagyobb horvát kiskereskedelmi üzletlánc teljes bevétele 2016-ban elérte a 3,72 milliárd eurót, ezzel a piaci részesedésük 82,1% – a horvát versenyhivatal felmérése alapján. Ez az érték 3 ezrelékkel kevesebb a tavalyi eredménynél. A legnagyobb továbbra is a Konzum 30% körüli piaci részesedéssel, őt követi a Lidl 20%-kal, míg a Plodine, a Kaufland, a Tommy és a SPAR 5-10%-os részesedést birtokol.
Horvátországban tavaly 72 új üzlet nyílt, ebből 51 kisebb bolt, 16 szupermarket és 4 hipermarket.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >A horvát kormány újabb árintézkedésről fogadott el határozatot
horvát kormány pénteken újabb árintézkedésről fogadott el határozatot a fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >