A horvát TOP10-é a piac 82%-a
A tíz legnagyobb horvát kiskereskedelmi üzletlánc teljes bevétele 2016-ban elérte a 3,72 milliárd eurót, ezzel a piaci részesedésük 82,1% – a horvát versenyhivatal felmérése alapján. Ez az érték 3 ezrelékkel kevesebb a tavalyi eredménynél. A legnagyobb továbbra is a Konzum 30% körüli piaci részesedéssel, őt követi a Lidl 20%-kal, míg a Plodine, a Kaufland, a Tommy és a SPAR 5-10%-os részesedést birtokol.
Horvátországban tavaly 72 új üzlet nyílt, ebből 51 kisebb bolt, 16 szupermarket és 4 hipermarket.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >