A horvát TOP10-é a piac 82%-a
A tíz legnagyobb horvát kiskereskedelmi üzletlánc teljes bevétele 2016-ban elérte a 3,72 milliárd eurót, ezzel a piaci részesedésük 82,1% – a horvát versenyhivatal felmérése alapján. Ez az érték 3 ezrelékkel kevesebb a tavalyi eredménynél. A legnagyobb továbbra is a Konzum 30% körüli piaci részesedéssel, őt követi a Lidl 20%-kal, míg a Plodine, a Kaufland, a Tommy és a SPAR 5-10%-os részesedést birtokol.
Horvátországban tavaly 72 új üzlet nyílt, ebből 51 kisebb bolt, 16 szupermarket és 4 hipermarket.
Kapcsolódó cikkeink
Megőrizte sikerét a Lidl: Továbbra is a kiskereskedelem legvonzóbb munkahelye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >11 milliárd eurós adatközpontot létesít a Schwarz Digits
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >158 tonna élelmiszerrel segítettek a Lidl vásárlói az Élelmiszerbank karácsonyi akcióján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

