CR tanácsadót és PR ügynökséget választott a Tesco
Október elsejétől a B&P CSR management és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség alkotta konzorcium dolgozik az áruházlánc külső és belső kommunikációján.
A két ügynökség
közötti munkamegosztásban a B&P elsősorban a CR
menedzsmentben, vagyis a CR stratégia alakításában
és végrehajtásában segíti a
vállalatot, míg a NetAktív az ehhez kapcsolódó
és általános PR-kommunikációs
feladatokat látja el.
A Braun & Partners Network-höz
tartozó B&P CSR management a tendernyertes konzorcium
vezető ügynöksége; Közép-Európa
piacvezető vállalati felelősségvállalási
tanácsadójaként széles körű
tapasztalatokkal rendelkezik a CR menedzsment minden területén.
A független ügynökségként
dolgozó NetAktív, a tendernyertes konzorcium tagja,
teljes körű kommunikációs megoldásokat
tervező és megvalósító piaci
szereplőként immár tíz éve segíti
megbízóit céljaik elérésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >