CR tanácsadót és PR ügynökséget választott a Tesco
Október elsejétől a B&P CSR management és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség alkotta konzorcium dolgozik az áruházlánc külső és belső kommunikációján.
A két ügynökség
közötti munkamegosztásban a B&P elsősorban a CR
menedzsmentben, vagyis a CR stratégia alakításában
és végrehajtásában segíti a
vállalatot, míg a NetAktív az ehhez kapcsolódó
és általános PR-kommunikációs
feladatokat látja el.
A Braun & Partners Network-höz
tartozó B&P CSR management a tendernyertes konzorcium
vezető ügynöksége; Közép-Európa
piacvezető vállalati felelősségvállalási
tanácsadójaként széles körű
tapasztalatokkal rendelkezik a CR menedzsment minden területén.
A független ügynökségként
dolgozó NetAktív, a tendernyertes konzorcium tagja,
teljes körű kommunikációs megoldásokat
tervező és megvalósító piaci
szereplőként immár tíz éve segíti
megbízóit céljaik elérésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >