CR tanácsadót és PR ügynökséget választott a Tesco
Október elsejétől a B&P CSR management és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség alkotta konzorcium dolgozik az áruházlánc külső és belső kommunikációján.
A két ügynökség
közötti munkamegosztásban a B&P elsősorban a CR
menedzsmentben, vagyis a CR stratégia alakításában
és végrehajtásában segíti a
vállalatot, míg a NetAktív az ehhez kapcsolódó
és általános PR-kommunikációs
feladatokat látja el.
A Braun & Partners Network-höz
tartozó B&P CSR management a tendernyertes konzorcium
vezető ügynöksége; Közép-Európa
piacvezető vállalati felelősségvállalási
tanácsadójaként széles körű
tapasztalatokkal rendelkezik a CR menedzsment minden területén.
A független ügynökségként
dolgozó NetAktív, a tendernyertes konzorcium tagja,
teljes körű kommunikációs megoldásokat
tervező és megvalósító piaci
szereplőként immár tíz éve segíti
megbízóit céljaik elérésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >