Coop Rally: lehetőséget teremt a COOP
Idén is refelktorfénybe állítja a legkiválóbb hazai élelmiszerfeldolgozókat a Coop Rally. A mára hagyományossá vált rendezvénnyel a COOP célja a hazai élelmiszergazdaság erősítése, és a magyar termékek népszerűsítése.
Idén 11. alkalommal rendezik meg a minőségi magyar termékek ünnepét, a Coop Rally-t. Az mára hagyományosnak mondható eseményen a résztvevő versenyzők meglátogatják egy-egy tájegység legkiválóbb élelmiszerfeldolgozóit. A COOP a több mint egy évtizede indult kezdeményezésével a magyar élelmiszeripari cégekre, a magyar élelmiszerfeldolgozás hagyományaira és egyben jövőjére kívánja felhívni a figyelmet. A kereskedelem egyik kulcsfontosságú szereplőjeként a COOP ugyanis azt a missziót követi, melynek során napi másfélmillió vásárlójához közelebb hozza a legkiválóbb magyar élelmiszerfeldolgozókat.
A COOP Üzletlánc célja a kezdetektől fogva az volt, hogy biztonságosan előállított, kiváló minőségű, hazai élelmiszereket kínáljon vásárlóinak – megfizethető áron. A Coop Rally célja pedig az, hogy ezen kiváló termékek gyártóit egyszer egy évben a reflektorfénybe állítsa.
Az Üzletlánc eddig is törekedett arra, hogy a nagymúltú és tőkeerősebb feldolgozók mellett tudatosan bevonja forgalmába a kisebb gyártókat is. Ezzel számukra is lehetőséget teremt a COOP arra, hogy elsőként a helyi és regionális, majd később az országos piackon is megjelenjenek egyedi és minőségi termékeikkel.
A COOP számára mindig is természetes szövetség volt a kiváló, eredményesen és tisztességesen működő hazai élelmiszergyártókkal kötött partnerség. A COOP a kialkudott szerződéseket – partnereihez hasonlóan – mindig betartja, kiszámíthatóan és szerződésszerűen teljesít. Az Üzletlánc döntéshozói úgy vélik, hogy ez a biztos alapokon álló, megbízható partnerség a legnagyobb segítség a sok esetben nehéz piaci körülmények között dolgozó hazai élelmiszervállalatoknak.
Ennek a szerves, sok esetben évekre, évtizedekre visszanyúló együttműködésnek az ünnepe minden esztendőben a Coop Rally. Az Üzletlánc szándéka a rendezvénnyel az, hogy mindenki számára megmutassa: él és dolgozik a kiváló magyar élelmiszergyártás, amely minőségi, biztonságos és nem utolsósorban megfizethető áru termékeket juttat el a vásárlókhoz – a COOP segítségével. Nem titkolt cél az sem, hogy a vásárlókat a magyar termékek vásárlására ösztönözze – amely itthoni munkahelyeket teremt, és egyben biztosítja a hazai fizetőképes keresletet is. A COOP-nál úgy vélik: a magyar termékek előállítása, megvásárlása és a hosszabb távon is eredményes magyar gazdaság szempontjai közösek. Az első Coop Rally óta eltelt több mint egy évtized munkája mára vitathatatlanul beérett, a fogyasztói tudatosság, a kiváló magyar élelmiszerek ma nem a jövőt, hanem immár a jelent képviselik, amellyel minden kereskedelmi szereplőnek számolnia kell.
A COOP célja a jövőben is az, hogy a magyar élelmiszer-feldolgozás legszebb hagyományait és legmodernebb technológiáit ötvöző hazai cégeket támogassa, velük közösen vigye sikerre a legjobb hazai élelmiszertermékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >