Coop Italia: csökkenő fogyasztás, újragondolt piaci stratégia
Átstrukturálta piaci stratégiáját a Coop Italia, miután 2019-ben jelentős visszaesést tapasztalt az élelmiszerfogyasztásban.
A cég éppen ezért nagyobb hangsúlyt fektet a környezetbarát élelmiszerekre és a kényelmi termékekre, s saját márkás termékei kerülnek a fókuszba.
A környezettel kapcsolatos aggodalmak egyre nagyobb fontossággal bírnak az élelmiszerszektorban.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >EY: A saját márkás termékek kirobbanó pozícióban vannak
Világszerte megterheli a háztartások költségvetését a tartós infláció, ami kihat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >