Coop Italia: csökkenő fogyasztás, újragondolt piaci stratégia
Átstrukturálta piaci stratégiáját a Coop Italia, miután 2019-ben jelentős visszaesést tapasztalt az élelmiszerfogyasztásban.
A cég éppen ezért nagyobb hangsúlyt fektet a környezetbarát élelmiszerekre és a kényelmi termékekre, s saját márkás termékei kerülnek a fókuszba.
A környezettel kapcsolatos aggodalmak egyre nagyobb fontossággal bírnak az élelmiszerszektorban.
Kapcsolódó cikkeink
Aszály, árnyomás és fogyasztáscsökkenés szorításában a magyar halászat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mérföldkő a beszállítói kapcsolatokban – több mint 100 partner részvételével szervezett a Rossmann Szállítói Konferenciát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vegán csúcstalálkozó Budapesten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

