Coop Italia: csökkenő fogyasztás, újragondolt piaci stratégia
Átstrukturálta piaci stratégiáját a Coop Italia, miután 2019-ben jelentős visszaesést tapasztalt az élelmiszerfogyasztásban.
A cég éppen ezért nagyobb hangsúlyt fektet a környezetbarát élelmiszerekre és a kényelmi termékekre, s saját márkás termékei kerülnek a fókuszba.
A környezettel kapcsolatos aggodalmak egyre nagyobb fontossággal bírnak az élelmiszerszektorban.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >EY: A saját márkás termékek kirobbanó pozícióban vannak
Világszerte megterheli a háztartások költségvetését a tartós infláció, ami kihat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >