Coop: egységes arculat és elsőbbség a helyi termékeknek
Egységes arculatot alakítanak ki a Coop üzletek országszerte. A változás egyaránt érinti a külső megjelenést és a tartalmi jegyeket is.
Az első Coop mintaboltot Tamásiban nyitotta a Kop-Ka Zrt., még 2010-ben. Ennél a cégnél az idén fejeződik be a boltmegújítási program. Még hat üzlet van hátra a 32-ből. A belső változások legfontosabbika, hogy megjelenik a friss tőkehús és a friss pékáru. Elsőbbséget élvez a helyi termények, termékek forgalmazása. A kenyeret saját sütödéjükből szállítják, a húst egy közeli falu – Kajdacs – kisvágóhídjáról szerzik be. Az átláthatóságra, tágasságra, a kényelmes vásárlás körülményeinek megteremtésére is törekszenek. (W. G., Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A Kárpát-medence legízletesebb magyar ételeit is megkóstolhatjuk a Szent István Napon
A Kárpát-medence legfinomabb fogásait, zamatos illatokat és hagyományőrző programokat ígér…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >