Coop: egységes arculat és elsőbbség a helyi termékeknek
Egységes arculatot alakítanak ki a Coop üzletek országszerte. A változás egyaránt érinti a külső megjelenést és a tartalmi jegyeket is.
Az első Coop mintaboltot Tamásiban nyitotta a Kop-Ka Zrt., még 2010-ben. Ennél a cégnél az idén fejeződik be a boltmegújítási program. Még hat üzlet van hátra a 32-ből. A belső változások legfontosabbika, hogy megjelenik a friss tőkehús és a friss pékáru. Elsőbbséget élvez a helyi termények, termékek forgalmazása. A kenyeret saját sütödéjükből szállítják, a húst egy közeli falu – Kajdacs – kisvágóhídjáról szerzik be. Az átláthatóságra, tágasságra, a kényelmes vásárlás körülményeinek megteremtésére is törekszenek. (W. G., Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >