Coop: egységes arculat és elsőbbség a helyi termékeknek
Egységes arculatot alakítanak ki a Coop üzletek országszerte. A változás egyaránt érinti a külső megjelenést és a tartalmi jegyeket is.
Az első Coop mintaboltot Tamásiban nyitotta a Kop-Ka Zrt., még 2010-ben. Ennél a cégnél az idén fejeződik be a boltmegújítási program. Még hat üzlet van hátra a 32-ből. A belső változások legfontosabbika, hogy megjelenik a friss tőkehús és a friss pékáru. Elsőbbséget élvez a helyi termények, termékek forgalmazása. A kenyeret saját sütödéjükből szállítják, a húst egy közeli falu – Kajdacs – kisvágóhídjáról szerzik be. Az átláthatóságra, tágasságra, a kényelmes vásárlás körülményeinek megteremtésére is törekszenek. (W. G., Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >A Nective saját fejlesztésű rendszerei az ESG-célokat szolgálják
A magyar tulajdonban lévő hardver- és szoftverfejlesztéssel foglalkozó technológiai vállalkozás,…
Tovább olvasom >