Coop: egységes arculat és elsőbbség a helyi termékeknek
Egységes arculatot alakítanak ki a Coop üzletek országszerte. A változás egyaránt érinti a külső megjelenést és a tartalmi jegyeket is.
Az első Coop mintaboltot Tamásiban nyitotta a Kop-Ka Zrt., még 2010-ben. Ennél a cégnél az idén fejeződik be a boltmegújítási program. Még hat üzlet van hátra a 32-ből. A belső változások legfontosabbika, hogy megjelenik a friss tőkehús és a friss pékáru. Elsőbbséget élvez a helyi termények, termékek forgalmazása. A kenyeret saját sütödéjükből szállítják, a húst egy közeli falu – Kajdacs – kisvágóhídjáról szerzik be. Az átláthatóságra, tágasságra, a kényelmes vásárlás körülményeinek megteremtésére is törekszenek. (W. G., Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Évszázados kaland életre keltve – 20. évfordulóját ünnepli idén az Unicum Ház
20 évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az Unicum Ház, amely…
Tovább olvasom >Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >Eddig 183 cég nyert támogatást az 1+1 KKV beruházás-élénkítő programban
Első körben 183 vállalkozás nyert el összesen 19,2 milliárd forintot…
Tovább olvasom >