Coop: egységes arculat és elsőbbség a helyi termékeknek
Egységes arculatot alakítanak ki a Coop üzletek országszerte. A változás egyaránt érinti a külső megjelenést és a tartalmi jegyeket is.
Az első Coop mintaboltot Tamásiban nyitotta a Kop-Ka Zrt., még 2010-ben. Ennél a cégnél az idén fejeződik be a boltmegújítási program. Még hat üzlet van hátra a 32-ből. A belső változások legfontosabbika, hogy megjelenik a friss tőkehús és a friss pékáru. Elsőbbséget élvez a helyi termények, termékek forgalmazása. A kenyeret saját sütödéjükből szállítják, a húst egy közeli falu – Kajdacs – kisvágóhídjáról szerzik be. Az átláthatóságra, tágasságra, a kényelmes vásárlás körülményeinek megteremtésére is törekszenek. (W. G., Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >