A reklámban egy csinos fogorvosnő hívja fel a figyelmünket arra, hogy az új Colgate Total Advanced Clean fogkrém használatával a fogkőleszedés érzése tartós maradhat, hiszen a fogkrém – a továbbfejlesztett fogtisztító szilikátnak köszönhetően – segít eltávolítani a nap folyamán lerakódó foglepedéket, így biztosítva a fogorvosi tisztítás tartós érzését és a 12 órán át tartó antibaktériális védelmet.Ügynökség: Y&R
Megrendelő: Colgate-Palmolive Magyarország
Termék: Colgate
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool, Film+, AXN, Discovery, Sport1, Hallmark, Spektrum, Nat. Geographic, Reality, Commedy Central
Időszak: 30”: 14–18. hét; 20”: 21–22. hét
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >