A reklámban egy csinos fogorvosnő hívja fel a figyelmünket arra, hogy az új Colgate Total Advanced Clean fogkrém használatával a fogkőleszedés érzése tartós maradhat, hiszen a fogkrém – a továbbfejlesztett fogtisztító szilikátnak köszönhetően – segít eltávolítani a nap folyamán lerakódó foglepedéket, így biztosítva a fogorvosi tisztítás tartós érzését és a 12 órán át tartó antibaktériális védelmet.Ügynökség: Y&R
Megrendelő: Colgate-Palmolive Magyarország
Termék: Colgate
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool, Film+, AXN, Discovery, Sport1, Hallmark, Spektrum, Nat. Geographic, Reality, Commedy Central
Időszak: 30”: 14–18. hét; 20”: 21–22. hét
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >