A reklámban egy csinos fogorvosnő hívja fel a figyelmünket arra, hogy az új Colgate Total Advanced Clean fogkrém használatával a fogkőleszedés érzése tartós maradhat, hiszen a fogkrém – a továbbfejlesztett fogtisztító szilikátnak köszönhetően – segít eltávolítani a nap folyamán lerakódó foglepedéket, így biztosítva a fogorvosi tisztítás tartós érzését és a 12 órán át tartó antibaktériális védelmet.Ügynökség: Y&R
Megrendelő: Colgate-Palmolive Magyarország
Termék: Colgate
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool, Film+, AXN, Discovery, Sport1, Hallmark, Spektrum, Nat. Geographic, Reality, Commedy Central
Időszak: 30”: 14–18. hét; 20”: 21–22. hét
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >