Coles: központban a fenntarthatóság
Ausztrália legfenntarthatóbb szupermarketje akar lenni a Coles. A cég online és offline kínálatát egyaránt megújítja a cél érdekében.
A szupermarket növeli saját márkás kényelmi és egészségtudatos termékeinek arányát. A kiskereskedő a következő három év során 1 milliárd (ausztrál) dolláros nyereséget kíván termelni a technológiai újítások, az automatizáció és a mesterséges intelligencia segítségével.
A Coles a helyi vásárlói igényeknek megfelelően optimalizálja bolthálózatát is, miközben nagy hangsúlyt fektet az energia- és a hulladékfelhasználás fenntarthatóságára is.
Kapcsolódó cikkeink
A K&H Csoport elnyerte az IFUA Horváth Zöld Kerék Díjat
A K&H Csoport 2025-ben elnyerte az IFUA Horváth Zöld Kerék…
Tovább olvasom >Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Freego, Gluténmentes leveles sajtos pogácsa, előkelesztett, gyorsfagyasztott
A Freego legújabb innovációja: a Freego Gluténmentes Leveles Sajtos Pogácsa,…
Tovább olvasom >Márka Szőlő-Vattacukor ízű szénsavas üdítőital
A kezdetben limitált kiadású Szőlő-vattacukor termékünk a nagy érdeklődésre való…
Tovább olvasom >KAKTUS FLEXI
Almaízű, zselés pálcikás jégkrém alma szorbé, rágógumiízű bevonattal és szárított…
Tovább olvasom >