Coles: központban a fenntarthatóság
Ausztrália legfenntarthatóbb szupermarketje akar lenni a Coles. A cég online és offline kínálatát egyaránt megújítja a cél érdekében.
A szupermarket növeli saját márkás kényelmi és egészségtudatos termékeinek arányát. A kiskereskedő a következő három év során 1 milliárd (ausztrál) dolláros nyereséget kíván termelni a technológiai újítások, az automatizáció és a mesterséges intelligencia segítségével.
A Coles a helyi vásárlói igényeknek megfelelően optimalizálja bolthálózatát is, miközben nagy hangsúlyt fektet az energia- és a hulladékfelhasználás fenntarthatóságára is.
Kapcsolódó cikkeink
Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Paclan Színvédő Kendő
A Paclan Színvédő Kendő gazdaságos, 15 lapos kiszerelésben érhető el,…
Tovább olvasom >Fun Bites – Mókás Útravalók
Fedezd fel a Fun Bites édességeit: csokoládéba mártott gumicukor, mályvacukor,…
Tovább olvasom >Alufix Prémium 3in1 Airfryer Sütőpapír
A piacon egyedülálló 3in1 szilikonozott sütőpapír. Alkalmazható: forrólevegős sütőhöz, multicookerhez…
Tovább olvasom >