Coles: központban a fenntarthatóság
Ausztrália legfenntarthatóbb szupermarketje akar lenni a Coles. A cég online és offline kínálatát egyaránt megújítja a cél érdekében.
A szupermarket növeli saját márkás kényelmi és egészségtudatos termékeinek arányát. A kiskereskedő a következő három év során 1 milliárd (ausztrál) dolláros nyereséget kíván termelni a technológiai újítások, az automatizáció és a mesterséges intelligencia segítségével.
A Coles a helyi vásárlói igényeknek megfelelően optimalizálja bolthálózatát is, miközben nagy hangsúlyt fektet az energia- és a hulladékfelhasználás fenntarthatóságára is.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
BioTechUSA – Crush Bar
2025 szeptemberében érkezik a BioTechUSA legújabb fejlesztése a Crush Bar,…
Tovább olvasom >Topjoy XXL püré 2-féle ízben: kaktusz és mangó
A Topjoy tovább bővíti gyümölcspüré-kínálatát egy új, 200 g-os kiszereléssel,…
Tovább olvasom >Papa’s Pilar Rum
A Papa’s Pilar egy prémium rummárka, amelyet Ernest Hemingway tiszteletére…
Tovább olvasom >