Coles: központban a fenntarthatóság
Ausztrália legfenntarthatóbb szupermarketje akar lenni a Coles. A cég online és offline kínálatát egyaránt megújítja a cél érdekében.
A szupermarket növeli saját márkás kényelmi és egészségtudatos termékeinek arányát. A kiskereskedő a következő három év során 1 milliárd (ausztrál) dolláros nyereséget kíván termelni a technológiai újítások, az automatizáció és a mesterséges intelligencia segítségével.
A Coles a helyi vásárlói igényeknek megfelelően optimalizálja bolthálózatát is, miközben nagy hangsúlyt fektet az energia- és a hulladékfelhasználás fenntarthatóságára is.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Unicum, Unicum Szilva, Unicum Barista díszdobozban
Unicum/Unicum Szilva/Unicum Barista 0,7 l díszdobozban 2 minitermékkel Unicum/Unicum Szilva/Unicum…
Tovább olvasom >Szamos praliné szaloncukor- és marcipán szaloncukor-válogatás
A Szamos marcipán és praliné szaloncukrok ízvilága válogatásban összegyűjtve az…
Tovább olvasom >