A Coca-Cola Zero bevezetését támogató animációs filmben egy szemgolyó vitázik két nyelvvel, akik egy üvegből szürcsölgetnek, arról, hogy mit isznak. A nyelvek kizárólag az ízre tudnak támaszkodni, míg a szem csak a lát, de nem ízlel. A nyelvek az igazi Coke ízről akarják meggyőzni a szemet – aki ezzel ellentétben csak a Coke zerós palackot látja. Ügynökség: Starcom/Leo Burnett
Megrendelő: Coca-Cola Mo.
Termék: Coke Zero
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool, Sport 1, Sport 2, Discovery, National Geographic, Music TV
Időszak: április 1.–június 1.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >