A Coca-Cola Zero bevezetését támogató animációs filmben egy szemgolyó vitázik két nyelvvel, akik egy üvegből szürcsölgetnek, arról, hogy mit isznak. A nyelvek kizárólag az ízre tudnak támaszkodni, míg a szem csak a lát, de nem ízlel. A nyelvek az igazi Coke ízről akarják meggyőzni a szemet – aki ezzel ellentétben csak a Coke zerós palackot látja. Ügynökség: Starcom/Leo Burnett
Megrendelő: Coca-Cola Mo.
Termék: Coke Zero
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool, Sport 1, Sport 2, Discovery, National Geographic, Music TV
Időszak: április 1.–június 1.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >