Cofidis: Magyarország jobban teljesít
Magyarországon a legelégedettebbek a Cofidis szolgáltatásaival az ügyfelek, derül ki a vállalat több mint 11.000 főn végzett nemzetközi kutatásából. A cég legnagyobb értékeiként a szolgáltatások rugalmasságát, a jó hitelkonstrukciókat és az kliensekkel történő kapcsolattartás magas minőségét jelölték meg a válaszadók. Ezen adatok azért is érdekesek, mert egy nem a hitelintézet ügyfelei között végzett felmérés szerint sokan már-már uzsorásként tekintenek a vállalatra. Ez utóbbi összefüggésben lehet az egész pénzügyi szektorra kiható negatív kommunikációs hadjárattal.
A francia pénzintézet több mint 11.000 ügyfelét kérdezte meg a cég szolgáltatásairól alkotott véleményéről. A kutatásban Magyarország mellett Franciaország, Belgium, Spanyolország, Portugália, Olaszország és Csehország vett részt – tehát az összes olyan állam, amelyben a vállalat jelen van. A felmérés adatai szerint a Cofidis ügyfelei Magyarországon a legelégedettebbek a kapott szolgáltatásokkal, magasan verve az európai átlagot.
A válaszok alapján a hazai kapcsolattartás minősége, elsősorban a barátságosság és a szakértelem emelkedik ki legjobban a nemzetközi mezőnyből – általánosságban a megkérdezettek 88 százaléka nem talált kifogásolni valót a kommunikáción, míg a tanácsadó kompetenciájával kapcsolatban a B2C partnerek 76 százaléka volt nagyon elégedett.
A kutatásban résztvevők kiemelték, hogy a Cofidis nem akar olyan hitelt nekik eladni, amire nincs szükségük, valamint azt, hogy a cég versenyképes kamattal, jó áron kínálja hiteleit. Ezt támasztja alá, hogy még az olyan kényes célcsoportokban, mint a behajtáson átesett kliensek, 50 százalék azok aránya, akik szerint a konstrukciók nem túlárazottak.
Elsősorban ezen adatoknak köszönhető, hogy a hitelintézettel üzleti kapcsolatban lévők közel 90 százaléka ajánlaná a cég szolgáltatásait barátjának, családjának. Ez alapján elmondható, hogy a Cofidisről alkotott véleményt alapjaiban határozza meg az, hogy az illető volt-e már üzleti kapcsolatban a vállalattal, vagy sem: míg a mindenkori ügyfelek közül 10-ből 9-en kifejezetten megbecsülik a cég szolgáltatásait, addig a kevésbé informált publikum tévesen már-már uzsorásként tekint arra. Ez utóbbi erősen összefügghet azzal, hogy az elmúlt évek során az egész pénzügyi szektorra kiható negatív kommunikációs hadjárat zajlott.
—
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >