Cofidis: a gyermeket tervezők a csecsemőkort, a gyerekesek a fiatal felnőtt kort tartják a legköltségesebbnek
Magyarországon a gyerekvállalás előtt állók közül a legnagyobb arányban (23 százalék) a csecsemőkort tartják a gyermeknevelés legdrágább korszakának, míg a gyermekes szülők közül a legtöbben (24 százalék) a gyermekek útra bocsátását gondolják a legköltségesebbnek a Cofidis Hitel Monitor kutatása szerint.
A Cofidis Hitel Monitor kutatást évente négyszer készíti el az NRC Marketingkutató- és Tanácsadó Kft. 500 fős mintán online adatfelvétellel. Az adatok a 18-69 éves magyar internetező lakosságra reprezentatívak.
A gyereket nevelő készülők közül 20 százalék a középiskolás, 16 az általános iskolás időszakot gondolja a legdrágábbnak, a gyermekvállalás előtt állóknál ez az arány 20, illetve 15 százalék.
A megkérdezettek több anyagi és más feltételt emeltek ki a gyermeknevelés szempontjából fontos tényezők közül, de a legtöbben (87 százalék) a szülők közötti stabil párkapcsolat szükségességét említették.
A második helyen a szülők stabil munkahelye szerepelt 77 százalékkal, a harmadikon a határozott elképzelés a gyermeknevelésről 77 százalékkal. E felsorolás végén szerepelt az anyagi lehetőség bébiszitter alkalmazására 14 százalékkal, a szülők házastársi viszonya 24 százalékkal és a személygépkocsi 34 százalékkal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Országos kutatás: többször reggelizne a magyar úgy, mint húsvétkor, de nehéz megszervezni
Tízből négy magyar nem szokott minden nap reggelizni, viszont a…
Tovább olvasom >Országos kutatás: többször reggelizne a magyar úgy, mint húsvétkor, de nehéz megszervezni
Tízből négy magyar nem szokott minden nap reggelizni, viszont a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >