Cofidis: a gyermeket tervezők a csecsemőkort, a gyerekesek a fiatal felnőtt kort tartják a legköltségesebbnek
Magyarországon a gyerekvállalás előtt állók közül a legnagyobb arányban (23 százalék) a csecsemőkort tartják a gyermeknevelés legdrágább korszakának, míg a gyermekes szülők közül a legtöbben (24 százalék) a gyermekek útra bocsátását gondolják a legköltségesebbnek a Cofidis Hitel Monitor kutatása szerint.
A Cofidis Hitel Monitor kutatást évente négyszer készíti el az NRC Marketingkutató- és Tanácsadó Kft. 500 fős mintán online adatfelvétellel. Az adatok a 18-69 éves magyar internetező lakosságra reprezentatívak.
A gyereket nevelő készülők közül 20 százalék a középiskolás, 16 az általános iskolás időszakot gondolja a legdrágábbnak, a gyermekvállalás előtt állóknál ez az arány 20, illetve 15 százalék.
A megkérdezettek több anyagi és más feltételt emeltek ki a gyermeknevelés szempontjából fontos tényezők közül, de a legtöbben (87 százalék) a szülők közötti stabil párkapcsolat szükségességét említették.
A második helyen a szülők stabil munkahelye szerepelt 77 százalékkal, a harmadikon a határozott elképzelés a gyermeknevelésről 77 százalékkal. E felsorolás végén szerepelt az anyagi lehetőség bébiszitter alkalmazására 14 százalékkal, a szülők házastársi viszonya 24 százalékkal és a személygépkocsi 34 százalékkal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >