Coccolino: renewal both inside and outside

Benczik Judit
brand manager
Unilever Magyarország
Coccolino’s large-scale relaunch project has come to an end. In 2018 the fabric softener brand got a new design and improved formulas. Brand manager Judit Benczik told: new products had also been added to the Coccolino Intense super-concentrated range. Besides the already available Fresh Sky, Fuchsia Passion and Sunburst variants, the company now also offers the exotic fragrance Floral Elixir and the Pure version, which is the perfect fabric softener choice for shoppers with a sensitive skin. //
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a bruttó átlagkereset 693 700 forint volt, 9,0 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kukoricapiac: gyenge termés, növekvő bizonytalanság, átrendeződő import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >