Pezseg a Coca-Cola Európában
Az év első felében a Coca-Cola European Partners 5,4 milliárd dollár bevételről számolt be. Ez mennyiségben 3%-os, működési nyereségben 14%-os, 688 millió eurós növekedést jelent. Damian Gammal a cég vezérigazgatója kihangsúlyozta:
– Az eredmény jól mutatja, hogy mennyire sikeresek voltak a marketingterveink, illetve a nyár folyamán az időjárás is kedvezően hatott a piacra.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbevétellel zárta 2024-et a BioTechUSA, de mérséklődött a növekedés üteme
A magyar tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport 2024-ben 93,7 milliárd forintos árbevétellel zárta…
Tovább olvasom >Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >A növekedés a fejlődés egyetlen útja – ha lemaradsz, akkor kimaradsz . Lakatos István a BravoGroup vezérigazgatója a Futuretalks podcastban
Egy cégnek mindig növekedni kell, mert egyébként elöregszik, rugalmatlanná válik…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >