Pezseg a Coca-Cola Európában
Az év első felében a Coca-Cola European Partners 5,4 milliárd dollár bevételről számolt be. Ez mennyiségben 3%-os, működési nyereségben 14%-os, 688 millió eurós növekedést jelent. Damian Gammal a cég vezérigazgatója kihangsúlyozta:
– Az eredmény jól mutatja, hogy mennyire sikeresek voltak a marketingterveink, illetve a nyár folyamán az időjárás is kedvezően hatott a piacra.
Kapcsolódó cikkeink
Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >A növekedés a fejlődés egyetlen útja – ha lemaradsz, akkor kimaradsz . Lakatos István a BravoGroup vezérigazgatója a Futuretalks podcastban
Egy cégnek mindig növekedni kell, mert egyébként elöregszik, rugalmatlanná válik…
Tovább olvasom >Procter&Gamble vezér: a forgalom kétszámjegyű bővülésére számítanak
A gyártókra nehezedő nyomás továbbgyűrűzik a fogyasztói árakra is, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >