Pezseg a Coca-Cola Európában
Az év első felében a Coca-Cola European Partners 5,4 milliárd dollár bevételről számolt be. Ez mennyiségben 3%-os, működési nyereségben 14%-os, 688 millió eurós növekedést jelent. Damian Gammal a cég vezérigazgatója kihangsúlyozta:
– Az eredmény jól mutatja, hogy mennyire sikeresek voltak a marketingterveink, illetve a nyár folyamán az időjárás is kedvezően hatott a piacra.
Kapcsolódó cikkeink
Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >A növekedés a fejlődés egyetlen útja – ha lemaradsz, akkor kimaradsz . Lakatos István a BravoGroup vezérigazgatója a Futuretalks podcastban
Egy cégnek mindig növekedni kell, mert egyébként elöregszik, rugalmatlanná válik…
Tovább olvasom >Procter&Gamble vezér: a forgalom kétszámjegyű bővülésére számítanak
A gyártókra nehezedő nyomás továbbgyűrűzik a fogyasztói árakra is, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >