Coca-Cola/Happiness Factory
A Happiness Factory életéről egy három és fél perces szpot készült, amelyet eddig csak Amerikában és Görögországban mutattak be, és Magyarországon is csak egyszer került tv-adásba. A Happiness Factory – a film a fogyasztók szeme elé tárja a kólaautomata belső mesebeli világát. Megtudhatjuk azt is, mi történik, ha az automatából kifogy a kóla.Ügynökség: Publicis/Starcom
Megrendelő: Coca-Cola Mo.
Termék: Coca-Cola/Happiness Factory
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool, MusicTV, VIVA
Időszak: február 4.–március 30.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >