Coca-Cola x Highlights of Hungary: együtt keresik a legizgalmasabb fenntartható közösséget
Hazai sikerek, példaértékű teljesítmény, inspiráló történetek, értékteremtő projektek, valamint mindezek megtalálása és felkarolása kategóriák nélkül, függetlenül – ezen dolgozik évek óta a Highlights of Hungary. Közös értékrendszereik miatt a hazai kreatív gyűjtés mellé állt a világ egyik leghíresebb márkájának hazai leányvállalata is: a Highlights of Hungary idei új támogatója a Coca-Cola Magyarország, amelynek mozgatórugói a kiválasztott hazai munkák által is képviselt üzenetek. A Highlights of Hungary csapata által összegyűjtött 55 történet közül így a Coca-Cola is kiválasztja a „Fenntartható közösségek” különdíjasát, a nyertest február 6-án, az esemény díjátadóján jelenti be.
2013 óta minden évben listázza jelöltjeit a Highlights of Hungary, az első és egyetlen olyan magyar kreatív kezdeményezés, amelynek kurátorként bevont csapattagjai szakmai alapokon, ám kategóriák nélkül egy platformon mutatják be a hazai sikereket. A kreatív ipar különböző területeit képviselő szakemberei a kreativitást, közösségi gondolkodásmódot, tudatosságot tevékenységükbe leginspirálóbban beépítő projekteket kutatják, ennek alapján jelölik az aktuális év számukra legizgalmasabb projektjeit. A 10 felkért kurátoron kívül a Highlights of Hungary alapítók is jelölnek sikertörténeteket, a tavalyi év összesen listázott 55 történetére pedig 2019. január 11-étől 28-áig szavazhat a nagyközönség, hogy melyik 10 jelölés érdemelje ki idén a Highlights of Hungary top 10 helye egyikét.
Rajtuk kívül különdíjasok kiválasztására is sor kerül majd a 2019. február 6-ai díjátadón – a Coca-Cola Magyarország „Fenntartható közösségek” különdíjat ad majd át az egyik jelöltnek. „Fenntarthatóság, közösségépítés, sokszínűség, esélyteremtés, a példamutató kezdeményezések támogatása. Ezekre az alappillérekre épül a Highlights of Hungary – és ezek a Coca-Cola Magyarország számára is természetes értékek. Teljes alkoholmentes italportfóliót kínáló vállalatként nagyon fontosnak tartjuk a tudatos tervezést, a tájékozott választást, a hosszú távú gondolkozást és a közösségek összefogását, építkezését. Ezért a Coca-Cola büszkén támogatja a programot, és különdíjjal ismeri el az év fenntartható közösségi vállalkozását.” – mondta az együttműködés kapcsán Szűcs Judit, a Coca-Cola Magyarország Kft. vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a gazdaságos kiszállítás a foodorán!
A foodora, hazánk vezető gyorskereskedelmi szolgáltatója tovább bővíti kiszállítási opcióit,…
Tovább olvasom >Vadonatúj audio termékkollekciót mutat be a MediaMarkt és Robbie William
A kollekció júliusban debütál, nem sokkal Robbie Williams világturnéjának európai…
Tovább olvasom >A tavasz az allergia időszaka is
A tavaszi napsütés sokak számára nem csak örömöt, hanem kellemetlenséget…
Tovább olvasom >