Coca-Cola x Highlights of Hungary: együtt keresik a legizgalmasabb fenntartható közösséget
Hazai sikerek, példaértékű teljesítmény, inspiráló történetek, értékteremtő projektek, valamint mindezek megtalálása és felkarolása kategóriák nélkül, függetlenül – ezen dolgozik évek óta a Highlights of Hungary. Közös értékrendszereik miatt a hazai kreatív gyűjtés mellé állt a világ egyik leghíresebb márkájának hazai leányvállalata is: a Highlights of Hungary idei új támogatója a Coca-Cola Magyarország, amelynek mozgatórugói a kiválasztott hazai munkák által is képviselt üzenetek. A Highlights of Hungary csapata által összegyűjtött 55 történet közül így a Coca-Cola is kiválasztja a „Fenntartható közösségek” különdíjasát, a nyertest február 6-án, az esemény díjátadóján jelenti be.
2013 óta minden évben listázza jelöltjeit a Highlights of Hungary, az első és egyetlen olyan magyar kreatív kezdeményezés, amelynek kurátorként bevont csapattagjai szakmai alapokon, ám kategóriák nélkül egy platformon mutatják be a hazai sikereket. A kreatív ipar különböző területeit képviselő szakemberei a kreativitást, közösségi gondolkodásmódot, tudatosságot tevékenységükbe leginspirálóbban beépítő projekteket kutatják, ennek alapján jelölik az aktuális év számukra legizgalmasabb projektjeit. A 10 felkért kurátoron kívül a Highlights of Hungary alapítók is jelölnek sikertörténeteket, a tavalyi év összesen listázott 55 történetére pedig 2019. január 11-étől 28-áig szavazhat a nagyközönség, hogy melyik 10 jelölés érdemelje ki idén a Highlights of Hungary top 10 helye egyikét.
Rajtuk kívül különdíjasok kiválasztására is sor kerül majd a 2019. február 6-ai díjátadón – a Coca-Cola Magyarország „Fenntartható közösségek” különdíjat ad majd át az egyik jelöltnek. „Fenntarthatóság, közösségépítés, sokszínűség, esélyteremtés, a példamutató kezdeményezések támogatása. Ezekre az alappillérekre épül a Highlights of Hungary – és ezek a Coca-Cola Magyarország számára is természetes értékek. Teljes alkoholmentes italportfóliót kínáló vállalatként nagyon fontosnak tartjuk a tudatos tervezést, a tájékozott választást, a hosszú távú gondolkozást és a közösségek összefogását, építkezését. Ezért a Coca-Cola büszkén támogatja a programot, és különdíjjal ismeri el az év fenntartható közösségi vállalkozását.” – mondta az együttműködés kapcsán Szűcs Judit, a Coca-Cola Magyarország Kft. vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >