Coca-Cola: Várakozz zenére!
Zenével minden könnyebb, még a várakozás is. Azokban a percekben is érezhetjük jól magunkat, míg épp a villamosra, vagy a mindig késő barátunkra várunk: ebben segít a Coca-Cola Magyarország, mely a legjobb zenéket nyújtja a szórakozásra legszokatlanabb helyeken, hogy bárhol, bármikor megélhessük a nyári bulikat. A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül pár héten át Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat, akik fülesük csatlakoztatásával a nyárhoz és a napszakhoz illő hangulatos slágerekkel hangolódhatnak a bulizásra vagy épp annak levezetésére.
Miért ne tölthetnénk el kellemesen az időt akkor is, ha épp egy villamosmegállóban ácsorgunk? Mindegy, hogy az előző éjszakát pihenjük ki, vagy ráhangolódunk a következőre, a Coca-Cola Magyarország megzenésíti a várakozást. A city lighthoz csatlakoztatott fülessel a belvárosi betonon időzve is partihangulatba kerülhetünk, függetlenül attól, hogy koraeste, úton a haverok felé járunk arra, vagy késő éjszaka haladunk át a csomóponton, vagy akár épp hajnal van és hazafelé igyekezve maxolnánk ki még jobban a buliélményeket.
Az interaktív city light poszterek a Széll Kálmán téren, a Margit híd budai hídfőjénél, a Nyugati Pályaudvarnál és az Erzsébet téren találhatók. A plakátokról megtudható a legközelebbi italakció pontos helye is.
A Coca-Cola Magyarország megbízásából készült kampány kreatív anyagait további city lightokon, plusz épülethálókon és metrókocsik, valamint villamosok oldalán is láthatják a járókelők július közepéig. A különleges city lightok ebben a videóban is megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >