Coca-Cola: Várakozz zenére!
Zenével minden könnyebb, még a várakozás is. Azokban a percekben is érezhetjük jól magunkat, míg épp a villamosra, vagy a mindig késő barátunkra várunk: ebben segít a Coca-Cola Magyarország, mely a legjobb zenéket nyújtja a szórakozásra legszokatlanabb helyeken, hogy bárhol, bármikor megélhessük a nyári bulikat. A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül pár héten át Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat, akik fülesük csatlakoztatásával a nyárhoz és a napszakhoz illő hangulatos slágerekkel hangolódhatnak a bulizásra vagy épp annak levezetésére.
Miért ne tölthetnénk el kellemesen az időt akkor is, ha épp egy villamosmegállóban ácsorgunk? Mindegy, hogy az előző éjszakát pihenjük ki, vagy ráhangolódunk a következőre, a Coca-Cola Magyarország megzenésíti a várakozást. A city lighthoz csatlakoztatott fülessel a belvárosi betonon időzve is partihangulatba kerülhetünk, függetlenül attól, hogy koraeste, úton a haverok felé járunk arra, vagy késő éjszaka haladunk át a csomóponton, vagy akár épp hajnal van és hazafelé igyekezve maxolnánk ki még jobban a buliélményeket.
Az interaktív city light poszterek a Széll Kálmán téren, a Margit híd budai hídfőjénél, a Nyugati Pályaudvarnál és az Erzsébet téren találhatók. A plakátokról megtudható a legközelebbi italakció pontos helye is.
A Coca-Cola Magyarország megbízásából készült kampány kreatív anyagait további city lightokon, plusz épülethálókon és metrókocsik, valamint villamosok oldalán is láthatják a járókelők július közepéig. A különleges city lightok ebben a videóban is megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >