Coca-Cola: Várakozz zenére!
Zenével minden könnyebb, még a várakozás is. Azokban a percekben is érezhetjük jól magunkat, míg épp a villamosra, vagy a mindig késő barátunkra várunk: ebben segít a Coca-Cola Magyarország, mely a legjobb zenéket nyújtja a szórakozásra legszokatlanabb helyeken, hogy bárhol, bármikor megélhessük a nyári bulikat. A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül pár héten át Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat, akik fülesük csatlakoztatásával a nyárhoz és a napszakhoz illő hangulatos slágerekkel hangolódhatnak a bulizásra vagy épp annak levezetésére.
Miért ne tölthetnénk el kellemesen az időt akkor is, ha épp egy villamosmegállóban ácsorgunk? Mindegy, hogy az előző éjszakát pihenjük ki, vagy ráhangolódunk a következőre, a Coca-Cola Magyarország megzenésíti a várakozást. A city lighthoz csatlakoztatott fülessel a belvárosi betonon időzve is partihangulatba kerülhetünk, függetlenül attól, hogy koraeste, úton a haverok felé járunk arra, vagy késő éjszaka haladunk át a csomóponton, vagy akár épp hajnal van és hazafelé igyekezve maxolnánk ki még jobban a buliélményeket.
Az interaktív city light poszterek a Széll Kálmán téren, a Margit híd budai hídfőjénél, a Nyugati Pályaudvarnál és az Erzsébet téren találhatók. A plakátokról megtudható a legközelebbi italakció pontos helye is.
A Coca-Cola Magyarország megbízásából készült kampány kreatív anyagait további city lightokon, plusz épülethálókon és metrókocsik, valamint villamosok oldalán is láthatják a járókelők július közepéig. A különleges city lightok ebben a videóban is megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >