Coca-Cola: Várakozz zenére!
Zenével minden könnyebb, még a várakozás is. Azokban a percekben is érezhetjük jól magunkat, míg épp a villamosra, vagy a mindig késő barátunkra várunk: ebben segít a Coca-Cola Magyarország, mely a legjobb zenéket nyújtja a szórakozásra legszokatlanabb helyeken, hogy bárhol, bármikor megélhessük a nyári bulikat. A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül pár héten át Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat, akik fülesük csatlakoztatásával a nyárhoz és a napszakhoz illő hangulatos slágerekkel hangolódhatnak a bulizásra vagy épp annak levezetésére.
Miért ne tölthetnénk el kellemesen az időt akkor is, ha épp egy villamosmegállóban ácsorgunk? Mindegy, hogy az előző éjszakát pihenjük ki, vagy ráhangolódunk a következőre, a Coca-Cola Magyarország megzenésíti a várakozást. A city lighthoz csatlakoztatott fülessel a belvárosi betonon időzve is partihangulatba kerülhetünk, függetlenül attól, hogy koraeste, úton a haverok felé járunk arra, vagy késő éjszaka haladunk át a csomóponton, vagy akár épp hajnal van és hazafelé igyekezve maxolnánk ki még jobban a buliélményeket.
Az interaktív city light poszterek a Széll Kálmán téren, a Margit híd budai hídfőjénél, a Nyugati Pályaudvarnál és az Erzsébet téren találhatók. A plakátokról megtudható a legközelebbi italakció pontos helye is.
A Coca-Cola Magyarország megbízásából készült kampány kreatív anyagait további city lightokon, plusz épülethálókon és metrókocsik, valamint villamosok oldalán is láthatják a járókelők július közepéig. A különleges city lightok ebben a videóban is megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >