Coca-Cola: Várakozz zenére!
Zenével minden könnyebb, még a várakozás is. Azokban a percekben is érezhetjük jól magunkat, míg épp a villamosra, vagy a mindig késő barátunkra várunk: ebben segít a Coca-Cola Magyarország, mely a legjobb zenéket nyújtja a szórakozásra legszokatlanabb helyeken, hogy bárhol, bármikor megélhessük a nyári bulikat. A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül pár héten át Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat, akik fülesük csatlakoztatásával a nyárhoz és a napszakhoz illő hangulatos slágerekkel hangolódhatnak a bulizásra vagy épp annak levezetésére.
Miért ne tölthetnénk el kellemesen az időt akkor is, ha épp egy villamosmegállóban ácsorgunk? Mindegy, hogy az előző éjszakát pihenjük ki, vagy ráhangolódunk a következőre, a Coca-Cola Magyarország megzenésíti a várakozást. A city lighthoz csatlakoztatott fülessel a belvárosi betonon időzve is partihangulatba kerülhetünk, függetlenül attól, hogy koraeste, úton a haverok felé járunk arra, vagy késő éjszaka haladunk át a csomóponton, vagy akár épp hajnal van és hazafelé igyekezve maxolnánk ki még jobban a buliélményeket.
Az interaktív city light poszterek a Széll Kálmán téren, a Margit híd budai hídfőjénél, a Nyugati Pályaudvarnál és az Erzsébet téren találhatók. A plakátokról megtudható a legközelebbi italakció pontos helye is.
A Coca-Cola Magyarország megbízásából készült kampány kreatív anyagait további city lightokon, plusz épülethálókon és metrókocsik, valamint villamosok oldalán is láthatják a járókelők július közepéig. A különleges city lightok ebben a videóban is megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
Új FutureTalks podcast – Hollerung Gábor karmester: A közönség igénye fontosabb mindennél
Hollerung Gábor karmester, Budafoki Dohnányi zenekar ügyvezető zenei igazgatója volt…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >