Coca-Cola Pop Up Store: exkluzív Coca-Cola cuccok, nem csak gyűjtőknek
A Coca-Cola üvegpalackja 1915-ös megszületése óta az elmúlt 100 év alatt a felfrissülés és a boldogság egyik jelképeként emblematikus státuszt vívott ki magának. Most pedig a Coca-Cola ezt a centenáriumot ünnepelve egy eddig még soha sem látott különlegességgel készül: a Coca-Cola Pop Up Store-ral.
A Coca-Cola Pop Up Store május elsejével nyitja meg kapuit a budapesti Millenáris Parkban, és egészen május 7-ig tart nyitva minden nap dél és este 10 óra között. A boltban nemcsak igazi Coca-Cola „csemegékre” lelhetünk – színes ruhák (pólók, ingek, pulóverek, sapkák, zoknik), táskák (bőröndök, kézi táskák, női táskák) és kiegészítők (telefontartók, irodaszerek, drogériatermékek, ékszerek, poszterek) – hanem számos remek programmal várnak minden érdeklődőt a szervezők. A „bolt” elsőként a régióban Magyarországon látogatható, majd egy összesen 7 országot érintő turnéra indul, 6900km-t megtéve 80 napig lesz úton, melyből 57 napot lesz nyitva.
A Coca-Cola Pop Up Store programjai a Millenáris Parkban:
• Legyél Te is Marilyn vagy éppen Rita Ora: „Megcsókoltam…” – fotózás. Az elcsattant „csókjelenetet” megörökítő fotót e-mailben kapja meg a látogató.
(minden nap déltől este 10 óráig)
• Kerülj rá Te is egy Coca-Cola palackra! Minden látogató egy egyedi, saját arcképes Coca-Cola palackkal távozhat.
(minden nap déltől este 10 óráig)
• A Coca-Cola kontúrpalack második élete: mi mindenre jó még egy Coca-Cola kontúrpalack? Kreatív workshop mindenkinek.
(minden nap délután 2-től este 8 óráig)
A programok mellett május 4-én délután 5 órától este 9 óráig a Music FM rádió élő adása is a Pop Up Store-ból jelentkezik be, Cookyval.
További információ a Coca-Cola Pop Up Store-ról a facebookon:
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ…
Tovább olvasom >A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában,…
Tovább olvasom >Több millió forintot osztott szét az Alza.hu
Ahogy 2021 óta minden évben, tavaly karácsonykor is jelentős összeget…
Tovább olvasom >