Coca-Cola – Nyerj a haverokkal!
2013 nyarán hazánkban elsőként a Coca-Cola palackokon voltak a márkanév helyett fogyasztói nevek és gyűjtőnevek a „Neked is egy Coca-Cola” kampányban.
Az ehhez kapcsolódó promóciós aktiváció is erre a kampányüzenetre épült, amely újraértelmezte a márka és a fogyasztói közötti kapcsolatot azzal, hogy a megosztás élményét hangsúlyozta. Az innovatív márkaüzenetre szabott „Nyerj a haverokkal” promóciós kampány kategóriateremtő mechanizmusa maximálisan hozzájárult a célcsoport hatékony eléréséhez, hiszen a nyereményjátékot a tinik körében rendkívüli népszerűségnek örvendő online közösségek világához hasonló platformra helyezte. Az FMCG-piacon egyedülálló módon csapatban lehetett játszani, így 1 kód feltöltésével akár az egész csapat nyerhetett.
A játékot még vonzóbbá tette, hogy olyan nyereményekért lehetett játszani, amelyek kimondottan a célcsoportnak szóltak, és a kampány üzenetéhez is szorosan kapcsolódtak. Az akció nagyon sikeres volt, és megteremtette a promóciók új dimenzióját.
A díjat Fülöp Orsolya, a Rewart Kft. account managere vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >