Coca-Cola – Nyerj a haverokkal!
2013 nyarán hazánkban elsőként a Coca-Cola palackokon voltak a márkanév helyett fogyasztói nevek és gyűjtőnevek a „Neked is egy Coca-Cola” kampányban.
Az ehhez kapcsolódó promóciós aktiváció is erre a kampányüzenetre épült, amely újraértelmezte a márka és a fogyasztói közötti kapcsolatot azzal, hogy a megosztás élményét hangsúlyozta. Az innovatív márkaüzenetre szabott „Nyerj a haverokkal” promóciós kampány kategóriateremtő mechanizmusa maximálisan hozzájárult a célcsoport hatékony eléréséhez, hiszen a nyereményjátékot a tinik körében rendkívüli népszerűségnek örvendő online közösségek világához hasonló platformra helyezte. Az FMCG-piacon egyedülálló módon csapatban lehetett játszani, így 1 kód feltöltésével akár az egész csapat nyerhetett.
A játékot még vonzóbbá tette, hogy olyan nyereményekért lehetett játszani, amelyek kimondottan a célcsoportnak szóltak, és a kampány üzenetéhez is szorosan kapcsolódtak. Az akció nagyon sikeres volt, és megteremtette a promóciók új dimenzióját.
A díjat Fülöp Orsolya, a Rewart Kft. account managere vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >