A Coca-Cola az Amazon-vásárlókra épít
A Coca-Cola tovább fejleszti online vásárlási élményét, speciális marketinggel és kínálatokkal próbálja növelni webshopos eladásait. A cég e-kereskedelemért felelős vezérigazgatója, John Carroll elmondta:
– Egy olyan világot élünk, amikor a vásárlók az Amazonon kattintanak ahelyett, hogy a kosaraikat töltenék meg a boltokban. Évtized óta rengeteg időt és energiát fektetünk abba, hogy termékeink megjelenésükkel elnyerjék a vásárlók figyelmét a kiskereskedelmi forgalomban. A kérdés, hogyan tudunk hasonló hatást elérni a virtuális világban.
Az online vásárlásnak két fázisa van, a fogyasztó megveszi, majd megkapja a terméket. A vásárlás tekintetében a cég a honlapon a termékek oldalait sokkal vonzóbbá és informatívabbá alakította át. Már nemcsak a kosárba lehet tenni a cég italait, de a brand történetét, a termék funkcionális előnyeit is el lehet olvasni. Emellett a cég az ételkiszállítási üzletágban is komoly lehetőséget lát. Az Amazonon keresztül leadott kész- vagy félkész ételrendelések mellé a rendszer felajánlja a vásárlónak az italrendelés lehetőségét is, mely az eddigi tapasztalatok alapján jelentős fogyasztást generál a cég számára.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >