A Coca-Cola az Amazon-vásárlókra épít
A Coca-Cola tovább fejleszti online vásárlási élményét, speciális marketinggel és kínálatokkal próbálja növelni webshopos eladásait. A cég e-kereskedelemért felelős vezérigazgatója, John Carroll elmondta:
– Egy olyan világot élünk, amikor a vásárlók az Amazonon kattintanak ahelyett, hogy a kosaraikat töltenék meg a boltokban. Évtized óta rengeteg időt és energiát fektetünk abba, hogy termékeink megjelenésükkel elnyerjék a vásárlók figyelmét a kiskereskedelmi forgalomban. A kérdés, hogyan tudunk hasonló hatást elérni a virtuális világban.
Az online vásárlásnak két fázisa van, a fogyasztó megveszi, majd megkapja a terméket. A vásárlás tekintetében a cég a honlapon a termékek oldalait sokkal vonzóbbá és informatívabbá alakította át. Már nemcsak a kosárba lehet tenni a cég italait, de a brand történetét, a termék funkcionális előnyeit is el lehet olvasni. Emellett a cég az ételkiszállítási üzletágban is komoly lehetőséget lát. Az Amazonon keresztül leadott kész- vagy félkész ételrendelések mellé a rendszer felajánlja a vásárlónak az italrendelés lehetőségét is, mely az eddigi tapasztalatok alapján jelentős fogyasztást generál a cég számára.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >