A Coca-Cola az Amazon-vásárlókra épít

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 12. 01. 18:19
A Coca-Cola tovább fejleszti online vásárlási élményét, speciális marketinggel és kínálatokkal próbálja növelni webshopos eladásait. A cég e-kereskedelemért felelős vezérigazgatója, John Carroll elmondta:
– Egy olyan világot élünk, amikor a vásárlók az Amazonon kattintanak ahelyett, hogy a kosaraikat töltenék meg a boltokban. Évtized óta rengeteg időt és energiát fektetünk abba, hogy termékeink megjelenésükkel elnyerjék a vásárlók figyelmét a kiskereskedelmi forgalomban. A kérdés, hogyan tudunk hasonló hatást elérni a virtuális világban.
Az online vásárlásnak két fázisa van, a fogyasztó megveszi, majd megkapja a terméket. A vásárlás tekintetében a cég a honlapon a termékek oldalait sokkal vonzóbbá és informatívabbá alakította át. Már nemcsak a kosárba lehet tenni a cég italait, de a brand történetét, a termék funkcionális előnyeit is el lehet olvasni. Emellett a cég az ételkiszállítási üzletágban is komoly lehetőséget lát. Az Amazonon keresztül leadott kész- vagy félkész ételrendelések mellé a rendszer felajánlja a vásárlónak az italrendelés lehetőségét is, mely az eddigi tapasztalatok alapján jelentős fogyasztást generál a cég számára.

Kapcsolódó cikkeink