Coca-Cola HBC: a klímaváltozás elleni küzdelem legjobbjai között
A Coca-Cola HBC csoport hivatalosan is bekerült a globális klímaváltozás elleni küzdelemben legjobban teljesítő vállalatok közé. A Magyarországon is regionális gyártóbázissal rendelkező üdítőitalgyártó az elmúlt egy évben több, mint öt százalékkal csökkentette szén-dioxid kibocsátását, így kiérdemelve az elismerést.
Újabb nagy befolyással rendelkező fenntarthatósági szervezet elismerését vívta ki a 28 országban, köztük Magyarországon Dunaharasztiban és Zalaszentgróton is üzemeket működtető Coca-Cola HBC, a Coca-Cola termékek második legnagyobb palackozója a világon. Az üdítőitalgyártó a napokban bekerült a globális klímaváltozás elleni küzdelemben legjobban teljesítő vállalatokat tömörítő CDP index élmezőnyébe. Az 580 millió fogyasztót kiszolgáló vállalatcsoport az elmúlt egy évben több, mint öt százalékkal csökkentette szén-dioxid kibocsátását, ezzel a teljesítménnyel kiérdemelve a mostani elismerést.
A Coca-Cola HBC fenntarthatósági stratégiájában kiemelt szerepet játszik a klímavédelem: a cég a palackozáshoz kötődő energiahatékonysági projektekkel, továbbá a helyi alapanyagok növekvő felhasználásával és így a szállítási távolságok csökkentésével szorította vissza szén-dioxid kibocsátását. A társaság mindezeken felül folyamatosan lecseréli üvegházhatású gázokat (HFC) tartalmazó hűtőit is.
A Coca-Cola HBC csoport pár hete első helyen végzett a 2014-es Dow Jones Fenntarthatósági Indexen az italgyártó-vállalatok között, idén nemcsak az európai, hanem a világranglista első helyezését is megszerezve.
Dimitris Lois, a Coca-Cola HBC vezérigazgatója az újabb elismerés kapcsán elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy idén két neves globális fenntarthatósági indexen is kimagasló helyezést értünk el. Az elismerések bizonyítják, hogy a fenntarthatóság üzleti tevékenységünk egészét áthatja.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >