Coca-Cola Cup középiskolásoknak
A Coca-Cola nemzetközi szabadidős focibajnokságát a most kezdődő tanévtől hazánkban is elindítják a szervezők. A Svájcban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában már több éve sikerrel futó program hazai szakmai partnere a Magyar Labdarúgó Szövetség. A magyar program hiánypótló jelleggel a középiskolás korosztályra koncentrál azzal a céllal, hogy tovább népszerűsítse a rendszeres testedzést és a kiegyensúlyozott, aktív életmódot.
A 15-18 éves korosztály számára kiemelten fontos a rendszeres testmozgás, mert ez az egyik legfontosabb életszakasz az érés szempontjából. Noha a fiatalok életében a szabadidős tevékenységek életmódjuk központi elemét alkotják, erre a korosztályra is egyre jellemzőbb a mozgásszegény életmód. 2006-ban egy amerikai–magyar kutatócsoport kiterjedt kérdőíves vizsgálatot végzett Magyarországon és még három Kelet-Európai országban középiskolás lányok és fiúk körében. A megkérdezettek szűk 30%-a végzett rendszeres fizikai aktivitást.
A mozgás fontossága, az együtt aktívan eltöltött szabadidő és közösen megélt boldog pillanatok a Coca-Cola számára is fontos, a márkához kapcsolódó értékek. Az egyik legkedveltebb mozgásforma a középiskolás fiúk körében pedig vitathatatlanul a foci. Nem véletlen tehát, hogy a vállalat nagy hangsúlyt fektet a szabadidős labdarúgás népszerűsítésére is. Idén a több országban már évek óta sikerrel zajló Coca-Cola CUP programot Magyarországon is elindítják. Ahogy néhány más szomszédos országban, úgy nálunk is az idei tanévtől indul a program, amelynek szakmai partnere itthon a Magyar Labdarúgó Szövetség.
A különböző szabadidős mozgásformák támogatása a hazai vállalatnál immár hét éve szervezetten zajlik a vállalat társadalmi felelősségvállalás (CSR) programjának részeként. A Coca-Cola Magyarország Testébresztő programja stratégiai civil partnerekkel karöltve 2005 óta szervez és támogat számos olyan szabadidősportot és ismeretterjesztő programot, amellyel felhívja a figyelmet a rendszeres testedzés, a kiegyensúlyozott, aktív életmód fontosságára. Mára több mint 3 millió embert mozgatott meg ez a program, amelyhez a mozogni, sportolni vágyók idén is több mint egy tucat állomáson csatlakozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >