Coca-Cola Cup középiskolásoknak
A Coca-Cola nemzetközi szabadidős focibajnokságát a most kezdődő tanévtől hazánkban is elindítják a szervezők. A Svájcban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában már több éve sikerrel futó program hazai szakmai partnere a Magyar Labdarúgó Szövetség. A magyar program hiánypótló jelleggel a középiskolás korosztályra koncentrál azzal a céllal, hogy tovább népszerűsítse a rendszeres testedzést és a kiegyensúlyozott, aktív életmódot.
A 15-18 éves korosztály számára kiemelten fontos a rendszeres testmozgás, mert ez az egyik legfontosabb életszakasz az érés szempontjából. Noha a fiatalok életében a szabadidős tevékenységek életmódjuk központi elemét alkotják, erre a korosztályra is egyre jellemzőbb a mozgásszegény életmód. 2006-ban egy amerikai–magyar kutatócsoport kiterjedt kérdőíves vizsgálatot végzett Magyarországon és még három Kelet-Európai országban középiskolás lányok és fiúk körében. A megkérdezettek szűk 30%-a végzett rendszeres fizikai aktivitást.
A mozgás fontossága, az együtt aktívan eltöltött szabadidő és közösen megélt boldog pillanatok a Coca-Cola számára is fontos, a márkához kapcsolódó értékek. Az egyik legkedveltebb mozgásforma a középiskolás fiúk körében pedig vitathatatlanul a foci. Nem véletlen tehát, hogy a vállalat nagy hangsúlyt fektet a szabadidős labdarúgás népszerűsítésére is. Idén a több országban már évek óta sikerrel zajló Coca-Cola CUP programot Magyarországon is elindítják. Ahogy néhány más szomszédos országban, úgy nálunk is az idei tanévtől indul a program, amelynek szakmai partnere itthon a Magyar Labdarúgó Szövetség.
A különböző szabadidős mozgásformák támogatása a hazai vállalatnál immár hét éve szervezetten zajlik a vállalat társadalmi felelősségvállalás (CSR) programjának részeként. A Coca-Cola Magyarország Testébresztő programja stratégiai civil partnerekkel karöltve 2005 óta szervez és támogat számos olyan szabadidősportot és ismeretterjesztő programot, amellyel felhívja a figyelmet a rendszeres testedzés, a kiegyensúlyozott, aktív életmód fontosságára. Mára több mint 3 millió embert mozgatott meg ez a program, amelyhez a mozogni, sportolni vágyók idén is több mint egy tucat állomáson csatlakozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >Az AHR Expo-n debütáltak az LG legújabb HVAC megoldásai
Az LG Electronics (LG) a floridai Orlandóban megrendezett, világhírű AHR…
Tovább olvasom >