Coca-Cola csodák a múltban és a faun boltjában
Több csatornán futó kampánnyal támogatja a Coca-Cola az Egyesült Államokban az ízesített kólákat. Többek közt tv reklám és influenszer marketing, legendás sportesemények és misztikus fél-lények népszerűsítik az ízvariánsokat. Európa pedig táncol.
Kétszer is megnézi, aki látja
A Coca-Cola és a Zero vanilla, cherry, cherry vanilla és orange vanilla ízváltozatokat az „Unbelievable Double Take” videók teszik hihetetlenül érdekessé a MarketingDive értesülései szerint. Olyan legendás sportfelvételekbe illesztenek digitálisan Coca-Cola új termékeket, mint az NCAA Férfi Főiskolai Kosárlabda-bajnokság 1983-as döntője, amikor Észak-Karolina állam csapata a Houston felett aratott híres győzelmet. A pandémia felerősítette a régi idők iránti nosztalgiát és nehézkessé tette az új videók leforgatását, így a modern, 3D technikával beillesztett új termékek jó választásnak bizonyultak. Bár a főiskolai kosárlabda nézettsége az utóbbi 2 évben valamennyit csökkent, még mindig jelentős sporteseményként tartják számon a nézők.
A vérfarkaslány vevő a cherry vanilla ízre
A nosztalgia másik oldalát, a ’80-as évek mozifilmjeit idézi fel a „Pit Stop” és a „First Time” vérfarkasos videó, amelyben két félig emberi lény próbálja ki a Coca-Cola ízeket. A legendás sporteseményeken és a fantáziavilágon keresztül a Coca-Cola széles fogyasztóbázist ér el, összehangolva mozgósítva a közösségi, mobil, online, kereskedelmi és rendezvényhelyszíni – NCAA bajnokság fordulóin megjelenő – marketing eszközeit.
Ízkurátor influenszer ikrek
A legfiatalabb korosztályok megszólítására pedig influenszer kampányt is kezdett a márka. Az Instagramon ismert, teljesen egyforma ikerlányok, Vanessa és Veronica Merrell „ízkurátorok” mutatják be, hogy milyen szénsavas üdítő italt milyen snackkel szeretnek együtt fogyasztani. A Merrell ikreknek 1,6 millió Instagram és 4,4 millió TikTok követője van.
Európa táncol
A Coca-Cola, mint a világ egyik legnagyobb hirdetője több, fiatalokat célzó kampányt is futtat. Európában például az új receptúrával előrukkoló Coca-Cola Zerot támogatja közösségi média aktivációval. Az „Open That Coca-Cola” videóban fura zenére vicces táncot rop minden korosztály és minden helyszínen csatlakozásra buzdít. Már a postcovid időkre készülve, az új normálist vetíti elő.
Kapcsolódó cikkeink
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő…
Tovább olvasom >Történelmi mélyponton a Puma: részvényzuhanás, elbocsátások és osztalékcsökkentés
A német sportszergyártó, a Puma, súlyos pénzügyi nehézségekkel küzd az…
Tovább olvasom >Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >