Coca-Cola csodák a múltban és a faun boltjában
Több csatornán futó kampánnyal támogatja a Coca-Cola az Egyesült Államokban az ízesített kólákat. Többek közt tv reklám és influenszer marketing, legendás sportesemények és misztikus fél-lények népszerűsítik az ízvariánsokat. Európa pedig táncol.
Kétszer is megnézi, aki látja
A Coca-Cola és a Zero vanilla, cherry, cherry vanilla és orange vanilla ízváltozatokat az „Unbelievable Double Take” videók teszik hihetetlenül érdekessé a MarketingDive értesülései szerint. Olyan legendás sportfelvételekbe illesztenek digitálisan Coca-Cola új termékeket, mint az NCAA Férfi Főiskolai Kosárlabda-bajnokság 1983-as döntője, amikor Észak-Karolina állam csapata a Houston felett aratott híres győzelmet. A pandémia felerősítette a régi idők iránti nosztalgiát és nehézkessé tette az új videók leforgatását, így a modern, 3D technikával beillesztett új termékek jó választásnak bizonyultak. Bár a főiskolai kosárlabda nézettsége az utóbbi 2 évben valamennyit csökkent, még mindig jelentős sporteseményként tartják számon a nézők.
A vérfarkaslány vevő a cherry vanilla ízre
A nosztalgia másik oldalát, a ’80-as évek mozifilmjeit idézi fel a „Pit Stop” és a „First Time” vérfarkasos videó, amelyben két félig emberi lény próbálja ki a Coca-Cola ízeket. A legendás sporteseményeken és a fantáziavilágon keresztül a Coca-Cola széles fogyasztóbázist ér el, összehangolva mozgósítva a közösségi, mobil, online, kereskedelmi és rendezvényhelyszíni – NCAA bajnokság fordulóin megjelenő – marketing eszközeit.
Ízkurátor influenszer ikrek
A legfiatalabb korosztályok megszólítására pedig influenszer kampányt is kezdett a márka. Az Instagramon ismert, teljesen egyforma ikerlányok, Vanessa és Veronica Merrell „ízkurátorok” mutatják be, hogy milyen szénsavas üdítő italt milyen snackkel szeretnek együtt fogyasztani. A Merrell ikreknek 1,6 millió Instagram és 4,4 millió TikTok követője van.
Európa táncol
A Coca-Cola, mint a világ egyik legnagyobb hirdetője több, fiatalokat célzó kampányt is futtat. Európában például az új receptúrával előrukkoló Coca-Cola Zerot támogatja közösségi média aktivációval. Az „Open That Coca-Cola” videóban fura zenére vicces táncot rop minden korosztály és minden helyszínen csatlakozásra buzdít. Már a postcovid időkre készülve, az új normálist vetíti elő.
Kapcsolódó cikkeink
Új influenszer-üdítő a Lidl-ben: érkezik Whisperton saját márkás itala, a Sparkly
Hétfőtől a Lidl polcaira kerül Whisperton, sok fiatal kedvenc influenszerének…
Tovább olvasom >Nagyszabású nyereményjáték a Hervis hazai üzleteiben
Augusztus 18-ig vehetnek részt a Hervis vásárlók a nyereményjátékon. A…
Tovább olvasom >A Decathlon hasít, miközben a versenytársak nehéz helyzetben vannak
A sportláncok versenyében a Decathlon Magyarországon kiemelkedő eredményeket mutat fel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >