Coca-Cola csodák a múltban és a faun boltjában
Több csatornán futó kampánnyal támogatja a Coca-Cola az Egyesült Államokban az ízesített kólákat. Többek közt tv reklám és influenszer marketing, legendás sportesemények és misztikus fél-lények népszerűsítik az ízvariánsokat. Európa pedig táncol.
Kétszer is megnézi, aki látja
A Coca-Cola és a Zero vanilla, cherry, cherry vanilla és orange vanilla ízváltozatokat az „Unbelievable Double Take” videók teszik hihetetlenül érdekessé a MarketingDive értesülései szerint. Olyan legendás sportfelvételekbe illesztenek digitálisan Coca-Cola új termékeket, mint az NCAA Férfi Főiskolai Kosárlabda-bajnokság 1983-as döntője, amikor Észak-Karolina állam csapata a Houston felett aratott híres győzelmet. A pandémia felerősítette a régi idők iránti nosztalgiát és nehézkessé tette az új videók leforgatását, így a modern, 3D technikával beillesztett új termékek jó választásnak bizonyultak. Bár a főiskolai kosárlabda nézettsége az utóbbi 2 évben valamennyit csökkent, még mindig jelentős sporteseményként tartják számon a nézők.
A vérfarkaslány vevő a cherry vanilla ízre
A nosztalgia másik oldalát, a ’80-as évek mozifilmjeit idézi fel a „Pit Stop” és a „First Time” vérfarkasos videó, amelyben két félig emberi lény próbálja ki a Coca-Cola ízeket. A legendás sporteseményeken és a fantáziavilágon keresztül a Coca-Cola széles fogyasztóbázist ér el, összehangolva mozgósítva a közösségi, mobil, online, kereskedelmi és rendezvényhelyszíni – NCAA bajnokság fordulóin megjelenő – marketing eszközeit.
Ízkurátor influenszer ikrek
A legfiatalabb korosztályok megszólítására pedig influenszer kampányt is kezdett a márka. Az Instagramon ismert, teljesen egyforma ikerlányok, Vanessa és Veronica Merrell „ízkurátorok” mutatják be, hogy milyen szénsavas üdítő italt milyen snackkel szeretnek együtt fogyasztani. A Merrell ikreknek 1,6 millió Instagram és 4,4 millió TikTok követője van.
Európa táncol
A Coca-Cola, mint a világ egyik legnagyobb hirdetője több, fiatalokat célzó kampányt is futtat. Európában például az új receptúrával előrukkoló Coca-Cola Zerot támogatja közösségi média aktivációval. Az „Open That Coca-Cola” videóban fura zenére vicces táncot rop minden korosztály és minden helyszínen csatlakozásra buzdít. Már a postcovid időkre készülve, az új normálist vetíti elő.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >