Coca-Cola boldogság nagykövetek jártak Magyarországon
Több mint 50 ország meghódítása után Magyarországra érkezett az a három fiatal, akiket a Coca-Cola indított útnak az év elején Madridból. Forradalmi marketing-kommunikáció a nagy üdítőgyártótól.Küldetésük, hogy bejárva a világ 206 országát – ahol jelen van a Coca-Cola – kutassák fel, mi teszi boldoggá a különböző kultúrákban élő embereket. Tapasztalataikat első kézből osztották meg a Corvinus Egyetemen összegyűlt hallgatósággal. A Boldogság Nagykövetek érkezése előtt a Corvinus Egyetemen összegyűlt közönség egy szakmai programon vehetett részt. Halász Katalin a Coca-Cola Alpok-Adria régiójának egyik márkaigazgatója tartott előadást a közösségi médián alapuló globális reklámkampányokról. Az egyik kiemelt példa erre éppen a
Coca-Cola most futó „Nyiss a boldogságra” szlogenű kampánya, ezen belül is az Expedíció206 program, amely szinte kizárólag a közösségi oldalak használatán alapul.
A Münchenben élő 29 éves amerikai Tony Martin, a 22 éves brüsszeli Kelly Ferris és a Mexico City-ben tanuló egyetemista, Antonio Santiago a boldogságkeresés mellett ugyanis fontos küldetésül kapta, hogy élményeit, kalandjait és tapasztalatait megossza a világgal, és virtuális útitársnak hívjon minden hozzájuk csatlakozni kívánó embert. A „nagy utazás” percről percre nyomon követhető a www.Expedition206.com hivatalos weboldalon, de a kalandok, beszámolók, blogok, videók felkerülnek a YouTube-ra, Facebookra, Twitterre, Flickrre és egyéb népszerű közösségi oldalakra is. Nem titkoltan rajongótáborokat, az egyes helyszíneken pedig önkéntes „idegenvezetőket” szeretnének toborozni, akik segítségükre lehetnek a helyi programok összeállításában.
A kommunikáció, különösen a marketingkommunikáció területén forradalmi változásoknak lehetünk tanúi a közösségi média használatának rohamos, világméretű terjedésével. Az ügyfelek, fogyasztók elérésében sokkal hatékonyabbnak bizonyul ma már a közösségteremtés az egyirányú kommunikációnál. Az Expedíció206 nemcsak a világkörüli utazás miatt, hanem a kommunikáció legújabb eszközeinek használatát tekintve is valódi „felfedezés”. Az eddigieknél is személyesebb hangvétellel kívánja megszólítani a földrajzilag egymástól távol élő embereket, és arra bíztatni őket, hogy osszák meg egymással mindennapi örömeiket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >