Már negyedik egymást követő éve szerepel a Coca-Cola HBC csoport a Dow Jones Fenntarthatósági Index élén
A Coca-Cola HBC Csoport, a The Coca-Cola Company egyik vezető palackozóvállalata, a negyedik egymást követő évben került a Dow Jones Fenntarthatósági Index élére az italgyártó vállalatok között. 2016-ban különösen a munkaügyi gyakorlatok, a feltörekvő piacokkal kapcsolatos stratégiák, az egészség és táplálkozás, valamint a környezetvédelem terén felmutatott kiemelkedő fenntarthatósági teljesítményével a Vállalat összesen 90 pontot ért el – ez 38 ponttal több, mint az iparági átlag.
Az év folyamán a Coca-Cola HBC folytatta környezeti hatásai minimalizálását, és tovább munkálkodott azon, hogy partnereivel együttműködésben, egy fenntartható értéklánc kialakításával a pozitív változás élére álljon, és a közösségek támogatásával javítsa azok általános jólétét.
A korábbi évek fejlesztéseinek köszönhetően 2016-ban 3%-kal esett vissza az egy liter ital előállításához szükséges víz mennyisége. Az energiafelhasználási arány szintén 5%-kal csökkent, ami azt jelenti, hogy a vállalatnak kevesebb energiára van szüksége egy liter ital előállításához. Az általunk piaci forgalomba hozott összes csomagolóanyag 37%-át sikerült visszagyűjtenünk újrahasznosításra 2016-ban.
A Coca-Cola HBC Csoport körülbelül 600 millió fogyasztót szolgál ki három kontinens 28 kiépített, fejlődő és feltörekvő piacán. 2016 folyamán 294 civil szervezettel együttműködve 7,3 millió eurót – adózás előtti eredményünk 1,6%-át – fektettünk a közösségek jólétének javítására irányuló, a környezet- és vízgazdálkodásra, valamint ifjúságfejlesztésre fókuszáló kezdeményezésekbe.
2016 fenntarthatósági eredményei számokban:
- 31.083 munkavállaló
- 35.000 beszállító az értékláncban
- 3,1 milliárd eurónyi kifizetés a beszállítók felé
- 281 millió euró befizetett adó
- 6%-kal kevesebb közvetlen széndioxid-kibocsátás az előző évhez képest
- 33%-kal kevesebb vízveszteség egy liter legyártott ital után az előző évhez képest
- 88%-os értékelés a fenntartható munkavállalói elkötelezettség terén
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >