Co-op: jutalompont-adományozás a karanténban élőknek
Harmincmillió font értékű jutalompontot szeretne összegyűjteni és átadni a Co-op azoknak, akik karanténban élnek. A cég a vásárlók eddig fel nem használt pontjait szeretné erre a célra fordítani.
A kiskereskedőnek nagyjából 4,6 millió tagja van, akik fel nem használt pontjainak értéke elérheti a 30 millió fontot. A cég arra biztatja vásárlóit, hogy ajánlják fel pontjaikat az újonnan létrehozott koronavírus-alapba.
The Guardian
Kapcsolódó cikkeink
Összefogtak a Lidl dolgozói, hogy ruhákkal segítsék a rászorulókat
Példaértékű összefogást mutattak a Lidl Magyarország dolgozói. A vállalat mind…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >