Co-op: jutalompont-adományozás a karanténban élőknek
Harmincmillió font értékű jutalompontot szeretne összegyűjteni és átadni a Co-op azoknak, akik karanténban élnek. A cég a vásárlók eddig fel nem használt pontjait szeretné erre a célra fordítani.
A kiskereskedőnek nagyjából 4,6 millió tagja van, akik fel nem használt pontjainak értéke elérheti a 30 millió fontot. A cég arra biztatja vásárlóit, hogy ajánlják fel pontjaikat az újonnan létrehozott koronavírus-alapba.
The Guardian
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >Összefogtak a Lidl dolgozói, hogy ruhákkal segítsék a rászorulókat
Példaértékű összefogást mutattak a Lidl Magyarország dolgozói. A vállalat mind…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >