Clubcard-tulajdonosoknak szóló kedvezményeket tesztel a Tesco
Új, kizárólag a Clubcard-tulajdonosok által elérhető árkedvezményrendszert tesztelt a cég az Egyesült Királyságban. Az egyhetes kísérleti időszakban a Clubcard-tulajdonosok bizonyos termékekre kedvezményt kaptak a pénztárnál mintegy 50 Tesco-áruházban.
A Tesco fennállásának 100. évét ünneplő aktivitások jegyében 2019-ben felülvizsgálja a hűségkártyához kapcsolódó ajánlatait. A Pay+app használói számára lehetséges, hogy alacsonyabb árakat kínál, így törekedve egy Amazon Prime-hoz hasonló rendszer kiépítésére, amely más Tesco-szolgáltatásokat – így a Tesco Bankot – is felölelne. E lépés jól mutatja, hogy a Tesco a Clubcardot mennyire megkülönböztetésre használja, és épít az újdonságokra.
A vásárlói hűség fenntartása terén további érdekességeket ígér a cég, amely állítása szerint a Clubcard-tulajdonosoknak szóló ajánlatot egyszerűsítette és digitalizálta.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább mélyítjük az agrárkapcsolatainkat Azerbajdzsánnal
Oktatási, tudományos és állattartási kérdésekről is egyeztetett Nagy István tárcavezető,…
Tovább olvasom >Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >