Clubcard-tulajdonosoknak szóló kedvezményeket tesztel a Tesco
Új, kizárólag a Clubcard-tulajdonosok által elérhető árkedvezményrendszert tesztelt a cég az Egyesült Királyságban. Az egyhetes kísérleti időszakban a Clubcard-tulajdonosok bizonyos termékekre kedvezményt kaptak a pénztárnál mintegy 50 Tesco-áruházban.
A Tesco fennállásának 100. évét ünneplő aktivitások jegyében 2019-ben felülvizsgálja a hűségkártyához kapcsolódó ajánlatait. A Pay+app használói számára lehetséges, hogy alacsonyabb árakat kínál, így törekedve egy Amazon Prime-hoz hasonló rendszer kiépítésére, amely más Tesco-szolgáltatásokat – így a Tesco Bankot – is felölelne. E lépés jól mutatja, hogy a Tesco a Clubcardot mennyire megkülönböztetésre használja, és épít az újdonságokra.
A vásárlói hűség fenntartása terén további érdekességeket ígér a cég, amely állítása szerint a Clubcard-tulajdonosoknak szóló ajánlatot egyszerűsítette és digitalizálta.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új Burger King étterem és megújuló közterület a XXI. kerületben
Várhatóan 2026 elején nyitja meg kapuit Csepel első Burger King…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >