Clubcard-tulajdonosoknak szóló kedvezményeket tesztel a Tesco
Új, kizárólag a Clubcard-tulajdonosok által elérhető árkedvezményrendszert tesztelt a cég az Egyesült Királyságban. Az egyhetes kísérleti időszakban a Clubcard-tulajdonosok bizonyos termékekre kedvezményt kaptak a pénztárnál mintegy 50 Tesco-áruházban.
A Tesco fennállásának 100. évét ünneplő aktivitások jegyében 2019-ben felülvizsgálja a hűségkártyához kapcsolódó ajánlatait. A Pay+app használói számára lehetséges, hogy alacsonyabb árakat kínál, így törekedve egy Amazon Prime-hoz hasonló rendszer kiépítésére, amely más Tesco-szolgáltatásokat – így a Tesco Bankot – is felölelne. E lépés jól mutatja, hogy a Tesco a Clubcardot mennyire megkülönböztetésre használja, és épít az újdonságokra.
A vásárlói hűség fenntartása terén további érdekességeket ígér a cég, amely állítása szerint a Clubcard-tulajdonosoknak szóló ajánlatot egyszerűsítette és digitalizálta.
Kapcsolódó cikkeink
Elbizonytalanodhatnak a milliomosok – most dől el, meg tudja-e tartani őket a hazai privátbanki szektor
A szabályozói környezet változékonysága és a gyorsan változó elvárások miatt…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >