Click&collect szolgáltatással kísérletezik az Aldi Németországban
Click&Collect szolgáltatást tesztel az Aldi Süd három üzletében Észak-Rajna-Vesztfália tartományban. A vásárlók az online megrendelt árucikkeket összekészítve az üzletben vehetik át. A projekt egyelőre kísérleti jelleggel Mülheimban és Düsseldorfban elérhető.
Az Aldi Süd a jövő héten három németországi helyszínen indítja el clickc&collect szolgáltatását kísérleti jelleggel. Az átvevőpontok tesztelésére kezdetben az Aldi Süd székhelyén, Mülheimben és Düsseldorfban kerül sor – adta hírül a Lebensmittelzeitung.
A Click & Collect szolgáltatás keretében a vásárlók online intézhetik bevásárlásaikat a mein-aldi.de weboldalon, majd a termékeket összekészítve vehetik át az üzletben.
Egyelőre csak teszt
A teszt egyelőre csak az új koncepció folyamatainak megismerésére szolgál és nem feltétlenül fogja a kereskedő a jövőben Németország-szerte bővíteni az átvételi pontok hálózatát.
A Lebensmittelzeitung szerint ez a tesztüzem része annak a kísérletsorozatnak, amelyet az Aldi Süd világszerte – többek között az Egyesült Királyságban és Svájcban – folytat.
A click&collect eddig alig játszott szerepet a német diszkontszektorban, mivel sok vállalat vonakodik a beruházási költségektől – különösen, mert félő, hogy az effajta szolgáltatások hatással lehetnek a fizikális üzletek forgalmára. Az Aldi Süd is láthatóan szkeptikus az újítás gazdasági kilátásait illetően.
„mein Aldi”
Az Aldi Süd tavaly óta egy másik új koncepciót is tesztel Mülheimben, méghozzá házhozszállítási szolgáltatást „mein Aldi” néven. Ennek keretében a vásárlók 1300 cikkelemből álló kínálatból rendelhetnek és rendeléseiket hétfőtől szombatig elektromos járművekkel szállítva kapják meg az általuk kiválasztott idősávokban. Azt még nem tudni, hogy a jövőben Németország más részein is elérhető lesz-e a házhozszállítási szolgáltatás.
T-Online.de
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: kiterjeszti a kormány a kistelepülési élelmiszerüzletek támogatási programját
Kiterjeszti a kormány az 5000 fő alatti településeken indult élelmiszerüzlet-támogatási…
Tovább olvasom >