Click-and-collect szolgáltatást tesztel az Aldi az Egyesült Királyságban
A német diszkontlánc click-and-collect szolgáltatást tesztel a szigetországban, melynek keretében a vásárlók a teljes választékból válogathatnak online, és rendelésüket a lakóhelyükhöz legközelebb eső üzletben kaphatják meg, melyet az üzlet alkalmazottja visz az autójukhoz. A szolgáltatás keretében a rendelni kívánók idősávokat foglalhatnak, amikor is az üzlet parkolójába érkezve vehetik át rendelésüket érintésmentesen és a szociális távolságtartás szabályainak megfelelő módon.
A kísérlet a Deliveroo-val együttműködésben zajlik egyelőre East Midlands, London, Cambridge és Manchester agglomerációjában.
Kapcsolódó cikkeink
Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >