Clean-label granolával jelentkezik az RXBar
„No B.S.” néven forgalmaz tiszta címkés granolát az RXBar.

Fotó: Kellogg Company
A márka a termék számos összetevőjét megjeleníti a csomagoláson, így a fogyasztók egyértelműen tudják, mit is kapnak a pénzükért.
A 2017 óta a Kellogg tulajdonában lévő egészséges snack-márka új termékcsaládja eredeti, csokoládés és mogyoróvajas ízekben kapható.
Az RXBar granolája zabból, diófélékből és egyéb összetevőkből készült „könnyű és ropogós”. Minden adag 10 gramm fehérjét tartalmaz.
Az RXBar legújabb termékcsaládja akkor kerül a boltok polcaira, amikor számos márka különböző egészséges granolái közül választhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >