Clean-label granolával jelentkezik az RXBar
„No B.S.” néven forgalmaz tiszta címkés granolát az RXBar.

Fotó: Kellogg Company
A márka a termék számos összetevőjét megjeleníti a csomagoláson, így a fogyasztók egyértelműen tudják, mit is kapnak a pénzükért.
A 2017 óta a Kellogg tulajdonában lévő egészséges snack-márka új termékcsaládja eredeti, csokoládés és mogyoróvajas ízekben kapható.
Az RXBar granolája zabból, diófélékből és egyéb összetevőkből készült „könnyű és ropogós”. Minden adag 10 gramm fehérjét tartalmaz.
Az RXBar legújabb termékcsaládja akkor kerül a boltok polcaira, amikor számos márka különböző egészséges granolái közül választhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >