Clean-label granolával jelentkezik az RXBar
„No B.S.” néven forgalmaz tiszta címkés granolát az RXBar.

Fotó: Kellogg Company
A márka a termék számos összetevőjét megjeleníti a csomagoláson, így a fogyasztók egyértelműen tudják, mit is kapnak a pénzükért.
A 2017 óta a Kellogg tulajdonában lévő egészséges snack-márka új termékcsaládja eredeti, csokoládés és mogyoróvajas ízekben kapható.
Az RXBar granolája zabból, diófélékből és egyéb összetevőkből készült „könnyű és ropogós”. Minden adag 10 gramm fehérjét tartalmaz.
Az RXBar legújabb termékcsaládja akkor kerül a boltok polcaira, amikor számos márka különböző egészséges granolái közül választhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Nagy István: beláthatatlanok a műhús terjedésének következményei
A műhús terjedésének következményei beláthatatlanok, térnyerése mind a termelőket, mind…
Tovább olvasom >Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >