Clean-label granolával jelentkezik az RXBar
„No B.S.” néven forgalmaz tiszta címkés granolát az RXBar.

Fotó: Kellogg Company
A márka a termék számos összetevőjét megjeleníti a csomagoláson, így a fogyasztók egyértelműen tudják, mit is kapnak a pénzükért.
A 2017 óta a Kellogg tulajdonában lévő egészséges snack-márka új termékcsaládja eredeti, csokoládés és mogyoróvajas ízekben kapható.
Az RXBar granolája zabból, diófélékből és egyéb összetevőkből készült „könnyű és ropogós”. Minden adag 10 gramm fehérjét tartalmaz.
Az RXBar legújabb termékcsaládja akkor kerül a boltok polcaira, amikor számos márka különböző egészséges granolái közül választhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Harminc országba szállítja majd Győrből az új snackjét az Intersnack Magyarország
Megkezdte az új, burgonya alapú snackje készítését a győri üzemében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >