Címke nélküli, teljesen újrahasznosított PET-palackokban dobja piacra az Eviant a Danone
A Danone Evian vizét ezentúl címke nélküli palackokban lehet megvásárolni Szingapúrban. A 100 %-ig rPET-palackok 400 ml-es kiszerelésűek, és két évbe telt kifejleszteni a flakonokba nyomott logót és az új, rózsaszín kupakot.
A lépés kulcsfontosságú az Evian célját illetően, amely szerint el akarja érni, hogy minden palackja rPET legyen.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >283 millió dollárt ajánl a Danone a Lifeway Foods kefirgyártóért
A Danone a Lifeway körül kialakult heves családi vita közepette…
Tovább olvasom >Partnerséget kötött a Danone és az Ajinomoto a tejipar karbonkibocsátásának csökkentésére
A Danone és az Ajinomoto élelmiszeripari vállalatok stratégiai partnerségi megállapodást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >