Címke nélküli, teljesen újrahasznosított PET-palackokban dobja piacra az Eviant a Danone
A Danone Evian vizét ezentúl címke nélküli palackokban lehet megvásárolni Szingapúrban. A 100 %-ig rPET-palackok 400 ml-es kiszerelésűek, és két évbe telt kifejleszteni a flakonokba nyomott logót és az új, rózsaszín kupakot.
A lépés kulcsfontosságú az Evian célját illetően, amely szerint el akarja érni, hogy minden palackja rPET legyen.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >