CIES-konferencia Budapesten: ismereteket adnak, és kapcsolatokat nyújtanak

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 10. 05. 08:00

A nemzetközi élelmiszerszakma vezetői budapesti üzletlátogatáson kapnak keresztmetszetet a magyar kereskedelemről. A november 5-i és 6-i budapesti kongresszusuk előtti napon felkeresik a Vámház téri vásárcsarnokot, majd a Metrónál Melegh László marketingigazgató, a Tescónál pedig Steve Reynolds marketingigazgató mellett John Scouler kereskedelmi igazgató kalauzolja őket.A „CIES – The Food Business Forum” kétnapos budapesti kongresszusának tizennyolc előadása tükrözi a szervezet marketingmenedzsment-programjának céljait. A CIES több mint 150 ország 400 kereskedelmi és gyártó cégének döntéshozóit tömöríti, az Aholdtól a Nestlén és az Unileveren át a Woolworthsig.
A tagok közül a kereskedelmi vállalatok együttesen évente 1500 milliárd eurós forgalmat bonyolítanak le. Világszerte 6,4 millió embert foglalkoztatnak közel 200 ezer üzletben. A gyártó tagvállalatok évi összes forgalma 640 milliárd euró.
Ötvenöt éve működik a CIES, amely globális platformot ad a koncepciózus vezetőknek, hogy kereskedők és partnereik vitatkozhassanak, illetve erősíthessék kapcsolataikat. A szervezet ereje a tagok kiváltságában rejlik, akik megkereshetik a szektor kulcsszereplőit, és a legmagasabb szinten tájékozódhatnak a legjobb gyakorlatról.
A CIES marketingprogramjában részt vevő cégek közül Magyarországon is jelen van például az Auchan, a British American Tobacco, a Chiquita, a Coca-Cola, a Colgate–Palmolive, a Cora, a Cryovac Sealed Air, a Ferrero, a Friesland, a Heineken, a Henkel, a Kraft Foods, a Masterfoods, a Nestlé, a Nielsen, a PepsiCo, a Procter & Gamble, a Sara Lee, a Tesco és az Unilever.
A CIES marketingprogramjának céljai: innovációk létrehozása a márkaépítés és az eladáshelyi marketing stratégiájához, illetve gyakorlatához. A sikeres marketing- és merchandisingfolyamatok nyomon követése. Az új koncepciók hatásának becslése és elemzése, továbbá beillesztése a kulcsfontosságú operációs és kereskedelmi tevékenységekbe. Fórumot biztosítani felső vezetők számára, akik a marketing érintett területein dolgoznak.
A CIES marketingprogramjának szíve-lelke a marketingbizottság. Kereskedelmi és gyártó vállalatok képviseletében összesen tizennégy piaci szereplő találkozik rendszeresen, hogy kicseréljék gondolataikat és tapasztalataikat a marketing fejlődéséről.
A budapesti konferencia teljes programját, regisztrálási lehetőséggel, Anne Malbrancq, a CIES sajtómenedzserének tájékoztatása szerint a következő weboldalon találják a Trade magazin olvasói: www.ciesmarketingforum.com.
B. E.

Kapcsolódó cikkeink