CHOCCO GARDEN: új márkacsalád az édességpiacon
A CHOCCO GARDEN védjegybejelentés alatt álló márkanevet jegyző gazdasági társaság azzal a nem titkolt céllal jött létre, hogy verseny- és exportképes, kiváló minőségű magyar édesipari termékeket hozzon létre. Sánta Sándor ügyvezető – az édességgyártói körökben több évtizede ismert szakember – által képviselt vállalkozás hosszú távú céljai között szerepel egy csúcstechnológiával felszerelt, saját világszínvonalú gyártókapacitás létrehozása, mely biztosítani tudja a zavartalan, minőségi termelést.
A cég termékeinek értékesítése a HELL ENERGY Kft. új üzletágaként fog megvalósulni. A közös együttműködés hátterében egyrészt az áll, hogy a HELL – piacvezető gyártóként – elkötelezett az élelmiszeripar fejlesztése területén, amelyet csúcskategóriás szikszói gyára is bizonyít. Másrészt olyan disztribúciós platformmal rendelkezik a legtöbb értékesítési csatornán belül, mely segítheti az újonnan indult édesipari vállalkozás termékeinek hatékony terjesztését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >